אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לרדת במשקל ללא מאמץ?

כל אחד יודע שכושר גופני בריא לגוף ונפש, אך דרוש לכך לא מעט מאמץ, כוח רצון, זמן וכסף.

על מנת לשמור על הכושר הגופני ולחיות חיים בריאים, דרושים לכך אלמנטים רבים מעבר לפעילות עצמה, אשר לא תמיד מצליחים להתקיים לאורך זמן בחיים הדינאמיים של ימינו, בטח לא כשעובדים סביב השעון, מנהלים חיי משפחה ומבצעים באופן שוטף את כל שאר המטלות של החיים.

 

אך מה לעשות ופעילות גופנית ודיאטה שומרים על אורח חיים בריא וממושך ויש צורך להקפיד על כך? לשם כך, ובהתחשב במגבלות היומיומיות פותחה שיטת הרזייה חדשנית המתאימה את עצמה לחיינו הסוערים בשנות האלפיים.

 

אך הייתם מגיבים, אם היו אומרים לכם שמבלי לעשות דבר, ניתן לרדת במשקל, לחטב את הגוף, לשרוף שומנים ולהיפטר ממחלות רבות?

 

סקפטיים, אה?

 

שימו לב!

שיטת טיפול חדשנית להרזיה, שריפת שומנים, הצרת היקפים ועיצוב הגוף, המבוססת על תרגילי סטימולציה לשרירים. השילוב בין המדע והטבע מעמידים לרשותנו כיום שיטות טיפול ייחודיות – אימון ברטט!

 

Dream Healther - הדור הבא של מכשירי האימון בשיטת רטט כלל – גופי. כל התועלת של פעילות גופנית אינטנסיבית ללא מאמץ ובמינימום זמן.

אימון רטט כלל גופי הינה שיטת התעמלות מהפכנית באמצעות מכשיר רטט  אשר אינו פוגע בגוף ואינו מצריך מאמץ מיוחד. משפיע באופן ישיר על הורדה במשקל וחיטוב הגוף, ללא תופעות לוואי, ללא תחושת כאב או עייפות..

תורם בזמן האימון להפחתת שומן והורדה במשקל, מיצוק העור על ידי חיזוק רקמות, הפחתת צלוליט, הגדלת מסת שריר, פירוק הצטברויות נוזלים והתנקות טובה של הגוף.

כמו כן, האימון משלב שריפה של קלוריות ושומנים עם חיטוב ועיצוב, השפעה בריאותית חיובית כללית, יכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים, טיפול בניוון שרירים, אוסטיאופורוזיס, חיזוק ריצפת האגן, דליפת שתן, צלוליט, שיווי משקל וקורדינציה, כאבי גב והורמונים. תוצאות ברורות ומידיות,ללא טיפול תרופתי או פולשני וללא מאמץ פיזי מיוחד.

אז אולי לא נלך לישון בלילה ונתעורר רזים, אך בהחלט אפשר לשמור על דיאטה, פעילות גופנית ואורח חיים בריא ללא מאמץ ובמינימום זמן והשקעה.


אודות מחבר המאמר

עדי מאיר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.