אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגנטים לאירועים-ושלא יעבדו עליכם!

כל מה שצריך לדעת על מגנטים לאירועים

מגנטים באירועים הפכו בשנים האחרונות טרנד חם, עד היום הכרנו שהצד המוזמן מגיע לאירוע, מכניס את המעטפה עם הצ'ק, המשפחה כמובן אומרת תודה ומפה ממשיכים באירוע. אך NO MORE היום נהוג להכיר תודה לכל אורח שמגיע, במתנה קטנה. ואיזו דרך טובה לעשות זאת בעזרת מגנטים. אז איך כל העסק עובד?

צוות של צלם וגרפיקאי מגיע למקום האירוע, הם מתמקמים ומקימים את העמדה. הצלם מתחיל לצלם את האורחים בקבלת הפנים, ברחבת הריקודים ובכלל במהלך כל הערב. ומעביר את התמונות לגרפיקאי שמוסיף את המסגרת שעוצבה במיוחד עם ההקדשה שבחרו המארחים מראש. ליד רחבת הריקודים מציב הצוות לוח מגנטי, שעליו שם את המגנטים שהופקו כל X דקות.

המגנטים צבעוניים ומלאי חיים, ואין אדם מזקן עד צעיר שיוותר על המגנט, כולם ירצו לקחת הביתה. בהזדמנות, כשאתם קופצים לבקר את המשפחה או חברים, אחרי האירוע, תציצו רגע על המקרר, כי כנראה שהאירוע שלכם נמצא שם.   אז איך בוחרים חברה שמפיקה מגנטים כשיש כל כך הרבה חברות בשוק? הנה מספר טיפים....   הראשון שבהם הוא לבדוק האם הצלם הוא בעל ניסיון, האם הוא למד צילום. הצילום הוא חלק לא מבוטל במגנטים, תמונה לא ברורה ולא מפוקסת תניב מגנט שנראה לא טוב. בנוסף לכך, כאשר הצילום מדוייק, צריך להדפיס את התמונות על גבי דפי צילום איכותיים. התוצאה שתרצו לקבל היא תמונה ברמת תצלום שפותח במעבדה לצילום, אל תתפשרו על איכות הדפים ובקשו מהחברה לשלוח לכם מגנט להתרשמות. מגנט שהודפס בעזרת מדפסת מתאימה ודפים איכותיים ישאר לאורך זמן אחרי האירוע. נושא המחיר גמיש, וישנה תחרות בין החברות, לרוב הזולים מאוד גם פוגעים באיכות המגנט. חשוב לבדוק , מלבד האיכות, מה הערך המוסף שאפשר לקבל מכל חברה, האם הם מציעים מתנות אישיות נוספות, מבצעים הטבות וכדומה. כנסו לאתרי האינטרנט ובידקו את המקצועיות. אספו המלצות מחברים ומכרים, כי אין חכם כבעל ניסיון.

 


אודות מחבר המאמר

רוני ישראל, מנכ"ל חברת זומגנט- המגנט של האירוע שלך

בקרו אותנו באתר: www.zoomagnet.co.il

או בפייסבוק: ZOOMAGNET

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.