אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שווקים בבנגקוק, תאילנד

שוק סוף השבוע:שוק סוף השבוע הינו אחד השווקים הגדולים ביותר באסיה והמלך הבלתי מעורער של השווקים בתאילנד כולה. מדובר בלמעשה ב"עיר קניות" ענקית הנמתחת על פני שטח גדול ובסופי השבוע פרוסים בה אלפי דוכני מכירות המשרתים יותר מ-200,000 בני אדם שפוקדים אותה ביום. כאן באמת תוכלו למצוא ולקנות הכל מהכל ו... בזול. סחורות רבות ומגוונות, החל בבגדים ועתיקות דרך חיות מחמד וספרים, ועד גולגלות אדם. אל תתנו לשמו של השוק להטעות אתכם, שוק סוף השבוע פתוח מדי יום, אבל מגיע לשיאו בסוף השבוע, בימים שבת וראשון. שמו המקורי של השוק הוא: "ג'יי ג'יי מרקט" והוא נמצא באיזור "צ'אטוצ'אק" (מכן כינויו) אשר בבנגקוק.

שוק הלילה בפטפונג:שוק הלילה של פטפונג פועל מדי לילה בשכונת פטפונג שבמרכז בנגקוק. ניתן להעביר בשוק הלילה בפטפונג שעות, עם סחורה מגוונת ומחירים סבירים בהחלט. בשוק הלילה בפטפונג תוכלו למצוא הכל, החל בבגדים, רהיטים, מנורות, תמונות, ארנקים, חולצות, צעיפים וכלה בדיסקים, צעצועים וסרטים. וכמובן גם מזוייפים - שעונים של רולקס, ארנקים של גוצ'י ועוד ועוד. ואי אפשר כמובן בלי דוכני האוכל שמצויים בשפע בשוק ומציעים ממיטב האוכל התאילנדי והמערבי.חשוב: רובע פטפונג שבבנגקוק ידוע לשמצה בזכות מועדוני החשפנות שבהם מתקיימות הופעות של נערות ונשים מסכנות אשר ידועות בשם "פינג פונג שואו". כשאי דם להיזהר מהכייסים והנוכלים למיניהם שפועלים במקום.  

שוק הלילה של סואן לום יש הטוענים כי זהו השוק הטוב והיפה ביותר בבנגקוק ואף בתאילנד כולה. מדובר במקום מסודר ונקי לקניות, הפתוח כל השבוע וכולל את כל מה שניתן להעלות על הדעת - תיקים, בגדים, מנורות, מאכלים, בתי מרקחת, מתנות ועוד ועוד. לאחר שסיימתם לקנות, תוכלו גם לבלות במקום. בשוק הלילה סואם לום יש רחבה ענקית לאוכל מצויין מכל הסוגים, תאילנדי וגם מערבי ומדי ערב ישנן הופעות של להקות מבנגקוק על במה ענקית ומוקרנים משחקי כדורגל מתאילנד ומכל העולם בשידור ישיר על מסכי פלזמה ענקיים.

שוק הפרחים שוק הפרחים של בנגקוק, פתוח כמעט כל היום והלילה ומציע מבחר עצום של פרחים, עיטורי פרחים, חיות מפרחים, וקישוטים שונים מפרחים מאזורים שונים בסביבת בנגקוק ותאילנד כולה. הפרח הפופולרי ביותר בשוק הפרחים של בנגקוק הוא הסחלב, שכאן תוכלו למצוא אותו בכל גווניו וגדליו. מומלץ להגיע אל שוק הפרחים לפנות בוקר או אחרי עשר בלילה, אז מגיעה אל המקום סחורה טרייה של פרחים. הקוואסןלא ממש שוק, אלא יותר מרכז המטיילים של בנגקוק הכולל מן הסתם דוכני קניות רבים מכל סוג שהוא כולל מזכרות, ביגוד וכמובן מזון. הקוואסן כולל את הרחובות קוואסן, רמבוטרי ורחובות נוספים באזור. לקראת שעות הערב כל האזור של הקוואסן הופך למדרחוב אחד גדול ואסורה בו תנועת כלי רכב.

צ`יינה טאון:בעבר היה רובע הצ'יינה טאון מרכז האופיום, ההימורים והזנות, אולם כיום זהו אזור הגון יותר ונחשב כאתר תיירות חובה עבור מי שמגיע לתאילנד בכלל ולבנגקוק בפרט גם אם לא מתכננים קניות. כאן תוכלו להנות ממופע אנושי מרהיב, רחובות צפופים וססגוניים עם מאות דוכני ממכר מכל סוג: ביגוד, מזון, פרחים, תכשיטים, שעונים ושאר פריטים מזוייפים. כדאי להגיע רעבים לביקור בשוק. בצ'יינה טאון שוק אוכל מרהיב והומה אדם עם מטעמים אקזוטיים וחומרי גלם משובחים שישמשו אתכם להכנת ארוחה סינית כהלכתה.   


אודות מחבר המאמר

הייחוד של ברווז תאילנד הוא בהגשת מידע פשוט, ברור וממוקד אודות תאילנד. ברווז תאילנד הוא חלק מקבוצת ברווז טיולים שמפעילה כעת מדריכי טיולים באינטרנט לתאילנד, הודו וסין.  ברווז תאילנד הוא מיזם של ד"ר יוסי מערבי -  חוקר, מרצה ויועץ בתחומים שונים של פסיכולוגיה עסקית וארגונית ונוסף, טייל חובב שביקר עשרות פעמים בכל רחבי מזרח אסיה, ואף הדריך בעבר טיולים מאורגנים לסין, טיבט ונפאל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.