אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דודי שמש וחשמל - הזול עלול להתברר כיקר. מידע והמלצות.

מי מאיתנו אינו מכיר את הקלישה שהזול הוא בעצם יקר.

מי מאיתנו לא מצא עצמו תקוע מול דוד דולף, הצפה בבית או גרוע מכך, עם הוצאה גדולה ובלתי מתוכננת אשר מעיקה על התקציב החודשי?

לא פעם אנו נתקלים בהצעות מפתות ובהנחות ענק אשר אמורות להקל עלינו. הבעיה - כחמישים אחוזים (!!!) מהדוודים מיוצרים ללא פיקוח ותחת תו תקן מזוייף !!!

במילים אחרות, אם נרכוש באופן אקראי דוד שמש קיים סיכוי של חמישים אחוזים שקיבלנו מוצר שאינו ראוי מסיבות רבות.

עם זאת, חוסר הבנה בתחום כלל אינו אמור להשפיע על הסיכוי שנקבל דוד שמש בעייתי ובתנאי שנקפיד על רכיבים איכותיים, נשאל את השאלות הנכונות ונרכוש רק אצל משווקים מורשים, כאלו שנמצאים תחת פיקוח היצרנים, אף אם מדובר בעיסקה לכאורה יקרה יותר.

מס' דגשים:

1. דגם הדוד (קיימים מס' יצרנים מובילים): יש לוודא תאימות למה שהתחייב המוכר.2. שנות אחריות - אינדיקציה נוספת (ע"י היצרן) לאיכות הדוד. יש לוודא מקוריות.3. המתקין - כמה שנים קיים, זמן תגובה ("24 שעות וכו') בעת בעיה.4. איכות הקולטים - ישנם קולטים עם מוליכי נחושת אשר ישפרו משמעותית את נצילות החימום והעברת החום. זאת לעומת צינורות ברזל שאינם ראוים ואףנוטים להחליד...5. התקנת שסתום בטחון - שסתום זה יפרוק את הלחץ בעת התחממות / עלית לחץ מעבר לרצוי וימנע פיצוץ הדוד.6. שסתום אל חוזר - השסתום ימנע מעבר חזרה של מים מהדוד לכיוון הברזים, חשוב מאוד בעת טיפול בדוד ומונע בזבוז מים רבים.7. נפח הדוד - ודאו שהדוד שרכשתם תואם בניפחו לדרישות המשפחה. מצד אחד קיבולת גדולה על מנת שלא יחסרו מים חמים, מצד שני - אין טעם בדוד גדול מדי לדירת רווקים..8. התקנת חמם מים - מדובר במוצר זול, לרוב תקבלו אותו כחלק מהעסקה ובעזרתו תוכלו לחמם כמות מים מבוקרת ללא קשר בטמפרטורה בתחתית הדוד.9. טיימר. מדובר במוצר שלא רק יחסוך לכם (הרבה) חשמל, מדובר במוצר בטיחותי ממדרגה ראשונה, מלבד שליטה על משך פעולת הדוד, במידה וקיימת בעיה בדוודים ישנים, תוכלו להקטין את הסיכוי שמשהו בלתי צפוי יקרה כאשר אינם בבית.10. במידת האפשר, עלו לגג וודאו שהמתקין שהיה עסוק תוך כדי התקנה גם בטלפון, לא שכח במקרה לעגן את הדוד והקולטים על מנת שלא "יתעופפו" ברוח חזקה...

מכירה והתקנה של דודי שמש וחשמל, מפיץ ומשווק מורשה כרומגן.


אודות מחבר המאמר

מכירה והתקנה של דודי שמש וחשמל, מפיץ ומשווק מורשה כרומגן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.