אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס גישור - מבורר למגשר מקצועי

בורר מול מגשר

מבורר דילטאנט למגשר מקצועי - קורס גישור

גישור הינו מתודה שהתפתחה מתוך תנועת ה- A.D.R בסוף שנות ה- 70 כמענה לאי שביעות רצון חברתית מההליך המשפטי המסורתי שלא תמיד הביא לתוצאות האופטימליות עבור שני הצדדים. הליך גישור מתבסס על משא ומתן המשלב בין 2 הצדדים בשיתוף של צד שלישי ניטרלי – המגשר, ועוסק בפתרון קונפליקטים תוך מתן מענה מקסימלי לצרכים של כל צד ויצירת פתרונות יצירתיים לקונפליקט.כיום תחום גישור תופס תאוצה ולוקח מקום מרכזי בקונפליקטים משפחתיים, עסקיים ואף פליליים. בארץ פועלים מספר מוסדות וארגונים המציעים קורס גישור שיעניק לכם כלים להתמודד עם קונפליקטים ויכשיר אתכם לשמש צד שלישי המתווך במציאת הפתרון בצורה הטובה ביותר.קורס גישור מתמקד הן בתיאוריות שהובילו לייסוד לימודי גישור והן בהתנסויות מעשיות וסימולציות המלמדות כיצד להשתמש בכלים אלו בפועל בחיי היום יום.

הפוטנציאל הטמון בלימודי קורס גישור

השלמת קורס גישור בהצלחה תעניק לכם, מלבד היכולת להתמודד עם כל קונפליקט בצורה בוגרת ויעילה יותר, גם את ההסמכה הנדרשת לשמש כמגשרים באופן פרטי.

קורס גישור מועבר על ידי מגשרים וותיקים המעניקים למשתתפים דוגמאות וטיפים מניסיונם האישי בשטח כמגשרים על כל הדילמות, התהיות והסיטואציות בהן המגשר עלול להיתקל במהלך ניהול הליך גישור.

למי מתאים קורס גישור?

קורס גישור מתאים לכל אדם שהתחום מעניין אותו: מעורכי דין המעוניינים להרחיב את תחום עיסוקם גם לגישור, דרך מנהלים המעוניינים לרכוש מיומנויות בניהול קונפליקטים במשא ומתן וכל אדם שיודע לפשר בין מסוכסכים והוא מעוניין לפתוח לעצמו את האופציה לעסוק בו באופן מקצועי יותר.קורס גישור לרוב מתנהל בצורת סדנא קצרת טווח שבה מועבר החומר תוך שיתופם של המשתתפים באותו קורס גישור ובאווירה כללית נעימה.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.