אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תאומים – טובים השניים

תאומים הם שמחה כפולה. אמנם, אף אחד לא מתכנן תאומים בצורה מכוונת אך אין ספק כי שני תינוקות טובים יותר מתינוק אחד. גידול תינוק היא משימה מורכבת בפני עצמה אך גידול תאומים היא משימה מורכבת כפליים.

תאומים צורכים את כל מה שתינוק צריך, אך פעמיים. פעמיים לאכול, להלביש, להניק, לצאת לטיול ולהשכיב לישון. משימה לא פשוטה כלל. אולם, מוצרי תינוקות לתאומים בהחלט מקלים על המשימה והפכים אותה ליותר פשוטה.

כלי מיטה לתינוק:

כלי מיטה לתינוקות מצטיינים בגודל שלהם ובאחדות העיצוב. ישנם עריסות ומיטות המותאמות במיוחד לתאומים או שניתן לקנות שתי מיטות יחיד. בכל מקרה, סדין גדול יותר, כרית רחבה ושמיכה המתאימה לשני תינוקות בהחלט יהפכו את משימת ההשכבה לישון לקלה יותר.

בגדי תינוקות

בגדי תינוקות לתאומים הם בדיוק כמו תינוק אחד, כפול שניים. שני מכנסיים, שתי חולצות, שני כובעים, ארבע גרביים. בחנות למוצרי תינוקות תוכלו למצוא סטים שלמים במיוחד לתאומים בצבעים זהים או שונים, כדי שתוכלו להבדיל ביניהם...

מזרן פעילות

מזרן פעילות רחב הוא הדבר המתאים ביותר לתאומים. המזרן קל לאכסון ולקיפול אך מצד שני נפרש לרוחב ועליו ניתן להשכיב את שני התינוקות עם מקום נוסף להורה. בצורה זו יוכלו התאומים לתרגל ולבלות ביחד על אותו מרחב, להכיר אחד את השני ולשחק יחדיו.

תיקי החתלה

חברות התיקים כמו גיטה בגס מודעים לתופעת התאומים והרכיבו לכם תיק אחד המותאם לתאומים. מן הסתם, תיקי העגלה לתאומים גדולים יותר ומכילים מספר רב יותר של תאים המונחים אחד ליד השני בצורה מושלמת. התיקים מותאמים לעגלת תאומים ומאפשרים נוחות מירבית להנחת שני בקבוקים, שני מוצצים וטיטולים לרוב. אין צורך להיסחב עם שני תיקים בנפרד.

עגלה

עגלת תאומים מושכת תשומת לב של העוברים ושבים. מדובר במוצר מורכב ומעניין אך לא מסורבל כמו שניתן לחשוב. עגלת תאומים היא בדיוק כמו עגלה רגילה אך יותר רחבה. היא מורכבת משתי ידיות ומערכת הנעת גלגלים זהה לעגלה רגילה. כל מה שניתן להרכיב על עגלה בודדת ניתן גם להרכיב על עגלת תאומים ללא בעיה. רק תיזהרו בפניות החדות...

חווית הגידול של תאומים אינה דומה לחווית גידול של תינוק אחד. אין ספק כי זוהי חוויה לא פשוטה אך מעצימה כפליים. לראות את שניהם גדלים זה לצד זה, לעקוב אחר ההתפתחות המשותפת ולשמוח כפליים עם כל חיוך, כל התקדמות וכל מילים ראשונות.

מידע על גידול תאומים מצוי בשפע וחשוב לרכוש אותו לפני הלידה. כך תוכלו להתכונן היטב ולהיות מוכנים לכל תרחיש. כל שנותר לכם הוא להודות על המתנה הנפלאה והכפולה.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על תיקי עגלה ועל תיקי החתלה. אם תרצו לקרוא על מדבקות קיר ועוד מגוון נושאים מרתקים בקרו אצלנו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.