אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצרים אורגאניים

מוצרי תינוקות אורגאניים הוא אחד התחומים שהולכים ומתפתחים בקצב מואץ. במובן מסויים, מוצרים אלה הם מוצרי העתיד של תחום התינוקות. הם איכותיים, נעימים למגע, ידידותיים לסביבה ולא פחות יפים מכל מוצרי הפלסטיק האחרים.

מוצרי תינוקות אורגאניים נוגעים בכל התחומים הקשורים לתינוקות: אביזרים, בגדים וצעצועים. לצורך העניין, תינוק יכול לחיות חיים אורגאניים ולא להיתקל בפלסטיק, זכוכית או כותנה מעובדת במשך כל תקופת הגדילה.

באתר סודות ניתן למצוא את המגוון העצום ביותר של מוצרים אורגאניים, איכותיים וידידותיים לסביבה, מעוצבים בטוב טעם ובמחירים זולים:

·         צעצועי עץ – גם אם אינכם שייכים לטרנד האקולוגי, צעצועי עץ הם מוצר שרצוי שיהיה בכל בית ובכל חדר ילדים. הסיבה לכך נעוצה באלמנט הבטיחותי של צעצועים אלה. צעצועי פלסטיק נוטים להישבר, להתקלקל ולפצוע את הילד. צעצועים עשויים עץ נעמים יותר למגע, אינם נשברים ובעלי טקסטורה רכה. בתחום הצעצועים תוכלו למצוא צעצועי התפתחות מגולפים בעץ, פאזלים, בובות, מכוניות ומשחקי הרכבה.

·         בגדים – בגדי תינוקות אורגאניים נעימים למגע ומעוצבים בשלל צורות. מכנסיים קצרים, חולצות או בגדי גוף, כובע ואפילו טיטולים כולם עשויים מחומרים אורגאניים במידות שונות, לתינוק או לתינוקת.

·         אביזרים מיוחדים – בקבוקי שתייה, רעשנים, כדור כביסה נשכן טבעות, נשכן יד או מגבות, כל אלה עשויים מחומרים אורגאניים וטבעיים. ללא ספק, כשהילד מכניס דברים לפיו, עדיף שיהיו עשויים מחומרים טבעיים ולא מפלסטיק. בנוסף, העיצוב המיוחד של אביזרים אלה משרה אווירה טבעית וטובה לתינוק.

·         כלי מיטה לתינוק – הצעקה האחרונה התחום המוצרים האורגאניים. סט כלי מיטה אורגאני לשינה טבעית ונעימה.

מוצרים אלה ואחרים ניתן למצוא באתר סודות במחירים שווים לכל נפש. ההצטרפות לטרנד האקולוגי נושאת בחובה מסר עמוק וחשוב – הילדים יובילו את המהפכה. אין צורך להיות חוקר גדול כדי להבין כי הרגלים המוקנים לילדים מגיל ינקות משתרשים היטב ויוצרים אדם בוגר רגיש יותר לסביבה, אקולוגי ואיכפתי כלפי סביבתו וכדור הארץ יחדיו.

בנוסף, העובדה היא שככל שיותר ויותר אנשים ירכשו מוצרי תינוקות אורגאניים כך יתפתח התחום ויוציא תחת ידיו מוצרים טובים יותר ומגוונים יותר. צעצוע מעץ, סט כלי מיטה אורגאניים או כובע אורגאני, כל אלה מעבירים מסר ברור לעולם טוב יותר.

לנוחיות המשתמש באתר, מצורף פירוט, תג מחיר ותמונה ליד כל מוצר כך שתוכלו לבחור את מה שמתאים לכם בדיוק. כיום אין תירוצים – מוצרים אקולוגיים בהישג יד ובמחירים זולים נמצאים במרחק קליק בודד.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על תיקי עגלה ועל תיקי החתלה. אם תרצו לקרוא על מדבקות קיר ועוד מגוון נושאים מרתקים בקרו אצלנו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.