אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מארגנים חתונה

הרגע הגדול הגיע והוא הציע? אנחנו מאחלים לכם המון מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן להצטרף לעוד אלפי ישראלים ולארגן את החתונה אותה תמיד חלמתם.

בשביל להרכיב את הפאזל שהוא לא פשוט כל כך אתם יכולים לקבל מהספר המלצות וטיפים שיעזרו לכם בהמשך, אירוע מוצלח נמדד בזמן ובהכנות, הנה מספר דברים שיעזרו לכם ללמוד עוד על הפקת חתונות:

מה את אוהבת? מה אתה אוהב? חשוב שתמצאו את עמק השווה ותקבלו יחד את כל ההחלטות למשל היכן להתחתן? גן אירועים או אולם אירועים? חתונה במסעדה או בטבע?

כעת הגיע הזמן לחשוב על האורחים, ראשית בדקו כמה מהם יגיעו לחתונה {פחות או יותר} שנית חפשו מקום שכולם יוכלו להגיע בקלות.

הסיור הראשון צריך להיות באינטרנט, כך תוכלו לסנן לעצמכם מקומות רבים מבלי לבזבז זמן יקר.

כמה עולה חתונה זאת שאלת המאה לשם קבלת מחירים והמלצות גלשו לאתרי האינטרנט השונים בתחום והתייעצו עם זוגות אחרים, כך תקבלו גם חוות דעת.

כעת אתם יכולים לקבוע פגישה מסודרת במספר מקומות ולהגיע עם רשימת שאלות, נסו להתרשם לא רק מהמראה אלא בעיקר מהיחס והאווירה במקום.

אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מוסיקה עושה את האירוע וגם צילום זה דבר חשוב, את הספקים הקטנים חפשו רק לאחר שיש לכם תאריך סופי לאירוע.לגבי מחירים ועלויות? אל תנסו לחסוך יותר מדי, תקליטן שיעבוד בסכום נמוך וכמוהו גם צלם, יגיעו לאירוע שלכם ללא חשק, בדיוק כפי שאתם הייתם הולכים לעבודה אם היו מורידים לכם מהשכר.

מתחתנים יקרים אל תשכחו שחתונה זה דבר מיוחד לכן נסו ליהנות מכל השלבים ועשו הכל בהסכמה ורוח טובה, שניכם יחד וגם עם המשפחה.


אודות מחבר המאמר

עוד מידע על חתונה ומבצעים עבור אולמות אירועים בשרון אולמות אירועים במרכז ודילים באתר לי קל אירועים וחתונות www.lee-kal.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.