אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נעלי נשים - כמו כפפה ליד

נעלי נשים

אישה מרגישה ונראית יפה כשנוח לה וכשהיא חשה במיטבה.אישה יכולה להיראות במיטבה כאשר היא דואגת לטפח את עצמה, ללבוש בגדים המחמיאים לה וכמובן לנעול את הנעלים המתאימות לה.זכרו. נעל אמורה להתאים לאישה כ'כפפה ליד', בדיוק כמו שהצליח הנסיך להתאים לסינדרלה את נעל העקב שמצא זרוקה על מדרגות היציאה.בחירת נעלי נשים נראית על פניה כפשוטה, אך לא אצל כל הנשים זה כך.

נעלי נשים – סגנונות

נשים בוחרות את נעליהן בהתאם לסגנון האהוב עליהן, לעונת השנה ולסוג האירוע שאליו הן הולכות.ישנן כל כך הרבה נשים עם העדפות שונות ומשונות כאשר מדובר בנעלי נשים.יש את אלו המעדיפות נעלי נשים נמוכות ואילו אחרות ירכשו נעלי נשים עם עקב גבוה.ישנן נשים שמעוניינות במגף שלם ואחרות בנעלי חצי מגף.ישנן כאלו שיעדיפו מתוך עקרון דווקא נעליים המיוצרות בישראל ואילו אחרות יעדיפו נעלי עור איטלקי יוקרתיות. יש כאלו הטוענות שרק נעלי ספורט לנשים נוחות להם ואילו אחרת מעוניינות בנעל ערב ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. אם כך, השאלה העומדת על הפרק היא: "כיצד לבחור נעלי נשים המתאימות לי?"

נעלי נשים- הבחירה

מגוון הנעליים הוא עצום וקרוב לוודאי שכל אישה תתוודה כי אם הייתה לה אפשרות כלכלית, סביר להניח כי היא הייתה רוכשת את כל סוגי הנעליים המוצעות בחנויות, גם אם מדובר בצעד לא פרקטי.על כן ריכזנו עבורכם הנשים מספר המלצות שיעזרו לכן לצאת מהחנות עם נעלי נשים חדשות אשר אינן חורגות באופן משמעותי מהתקציב שעליו החלטתן ועם חיוך נסוך על הפנים:

מטרה- הגיעי לחנות על מנת לרכוש נעלי נשים כאשר את מודעת למטרה שלשמה את קונה את הנעליים.לדוגמא, החלטת להתחיל ולעשות ספורט ולכן את זקוקה לנעלי ספורט לנשים. יש לך אירוע חגיגי ואת מעוניינת בנעלי ערב לנשים וכולי.תקציב- החליטי מראש מהו התקציב שאותו את מייעדת לרכישת נעלי נשים.אל תחרגי מאותו תקציב שעליו החלטת מראש, שכן חריגה מהתקציב יכולה להביא למפח נפש לאחר הרכישה.אכן המלצה זו אינה קלה ליישום וכל אישה יכולה להתפתות בקלות לרכוש נעלים בעלות החורגת מאותו תקציב שעליו החליטה.אם אתן רואות שמדובר בדפוס התנהגותי קבוע, כדאי לפתח הרגל ולבדוק את יתרת החשבון שלכן בבנק, באותו היום בו אתם הולכות לקנות נעלי נשים.התאמה וגמישות- אם הגעת לחנות נעליים על מנת לרכוש נעלי נשים לאירוע מסוים, שימי לב.אמנם קנית נעלי נשים לאירוע ספציפי, אך אין זה אומר כי נעליים אלו לא יוכלו לשמש אותך גם לאירועים אחרים בהם את לובשת סט בגדים שונה.השתדלי לא לרכוש נעליים שמתאימות אך ורק לאירוע הספציפי ולסט הבגדים אותו את לובשת.נוחות- אל תרכשי נעלים לא נוחות רק בגלל היופי שלהן.זכרי היופי לא יעזור לך כאן, אם לא תהיי מסוגלת לצעוד איתם.אם את אחת מהנשים אשר אינה מסוגלת ללכת על נעל נשים עם עקב גבוה, פשוט אל תקני אותן.חבל שתשקיעי כסף על נעליים שבסופו של דבר יישארו במגירה.עונות השנה- התאימי את נעלי הנשים לעונות השנה.אם מדובר בעונת הקיץ, רכשי נעלי נשים פתוחות שיהיו נוחות ושימושיות.

נעלי נשים – סוף עונה

גם אם יש לנו הנשים כסף, אנו אוהבות למצוא את הדילים המשתלמים ביותר ולהתרברב בפני החברות, אודות אותה "מציאה".מכירת סוף עונה של נעלי נשים הינה מכירה שיכולה לחסוך להם הרבה מאוד כסף.ההנחות נעות בין 10% ל-90% דבר אשר הופך את כל תהליך רכישת נעלי נשים למהנה יותר.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.