אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקוי ונטה

ניקוי ונטה – זו עבודה מלוכלכת אבל מישהו חייב לעשות אותה

התקנת ונטה במטבח, בשירותים או בחדר האמבטיה זוהי דרך מצוינת לשמור את החדרים השונים מאווררים, לנטרל ריחות רעים ולהפטר מהצטברות של אדים או גזים בחדרי הבית השונים. רובנו משקיעים מחשבה רבה בבחירת ונטה מתאימה ובקביעת המיקום המדויק בו נתקין ונטה כדי להפיק ממנה את המרב. אולם, חשוב לזכור כי ההתקנה היא רק ההתחלה. הרי ונטה היא בעצם סוג של שואב אבק, היא מוציאה מהבית אוויר מלוכלך ולא רצוי ומחליפה אותו באוויר צח, תהליך זה גורם להצטברות של אבק ולכלוך רב על חלקיה החיצוניים של כל ונטה ואם ברצוננו להמשיך וליהנות מיתרונותיה הרבים, עלינו לנקות ולתחזק אותה באופן שוטף. במאמר זה נדון בכמה טיפים פשוטים שיהפכו תחזוקה של ונטה מכל סוג וגודל למשימה קלה ופשוטה.

ניקוי ונטה – סוף מעשה במחשבה תחילה

ונטה היא מכשיר לא קל לניקוי, היא לרוב מותקנת במיקום גבוהה ולא נוח לגישה, היא מכילה חלקים רבים והחומרים המצטברים עליה הם לרוב דביקים וקשים לניקוי. הסוד בניקוי נכון של ונטה הוא ההכנה- ראשית, קראו את הוראות היצרן לגבי ניקיון ותחזוקה. ישנם דגמים רבים של ונטות ולכל אחד מהם תכונות מיוחדות משלו. קריאה של הוראות היצרן לפני ניקוי ונטה יכולה לסייע לכם להימנע מטעויות קריטיות.שנית, הכינו את כל הציוד הדרוש עוד לפני שאתם מתחילים לנקות ונטה. אם אתם מעוניינים לנקות ונטה המותקנת במקום גבוהה מצאו סולם נוח שניתן לתלות עליו כלי ניקוי ודלי, הכינו מראש כמה סמרטוטים או סחבות, דלי עם מים פושרים וחומר ניקוי מתאים. אם ברשותכם שואב אבק שניתן להשתמש בו לניקוי ונטה ודאו שהוא נמצא בהישג יד. בנוסף, אם תוכלו למצוא מברשת שינים ישנה קחו אותה אתכם לראש הסולם. ונטה נקייה היא דבר חשוב, אך בריאותכם חשובה עוד יותר, לפני תחילת ניקוי ונטה ודאו כי היא מנותקת מהחשמל.

ניקוי ונטה – ועכשיו לעבודה!

ניקוי ונטה יעיל במיוחד כשהוא נעשה בשלבים. ראשית, השתמשו בסחבה יבשה כדי להסיר לכלוך יבש שאינו דבוק בחוזקה, הסרת הלכלוך היבש הוא שלב קריטי בניקוי ונטה ויש להקדיש לו זמן, אם ישנם אזורים שלא ניתן להגיע אליהם בעזרת הסחבה, השתמשו בשואב האבק. השלב השני הוא ניקוי הפינות והחלקים הבעייתיים, טבלו את מברשת השיניים במים עם סבון והשתמשו בה כדי לנקות חלקי ונטה נגישים פחות. כעת, הרטיבו סחבה נוספת במי סבון ובעזרתה הסירו את כל הלכלוך שנותר, על שלב זה בניקוי ונטה יש לחזור כמה פעמים, עד להסרת כל הלכלוך מחלקיה השונים. חשוב לזכור, אסור לחבר ונטה רטובה לחשמל, המתינו עד שכל המים שהשתמשתם בהם יתייבשו לפני הפעלה מחודשת של ונטה.אם תתמידו ותדאגו לבצע ניקוי ונטה נכון כל כמה חודשים תוכלו להמשיך וליהנות מאוויר נקי ולהיות בטוחים כי ברשותכם ונטה שתמשיך לשרת אתכם לאורך זמן.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.