אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתחתנים בלי דאגות

איך מארגנים חתונה בלי דאגות? חוגגים אירוע משמעותי? מחפשים מקום לערוך בו חתונה? מהם הדברים הכי חשובים שעליהם חשוב מאוד לשאול שאלות ולאיזה פרט יש צורך להתייחס מבעוד מועד כשתבחרו לוקיישן לאירוע המדובר?

קודם כל, בקרו בגן או באולם והתרשמו ממנו – התאורה, הנוחות ותחושת המרחב שיש בו. בידקו, האם יש בו חללים פתוחים? האם המקום מאוורר דיו? האם רמת הניקיון מספקת? את ההתרשמות עדיף לעשות בזמן חתונה ולראות את המקום בפעולה, אך יש לזכור שייתכן שהחוגגים הוסיפו גם שירותים שאינם כלולים בחבילה הבסיסית.

בקשו שיציגו בפניכם רישיונות ובררו אם הגן או האולם אכן עומד בכל תקנות הבטיחות והאש, בכל הקשור למספר יציאות החירום, צינורות כיבוי תקינים, גישה נוחה לשירותי חירום, ושאין במקום מפגעים כגון חוטי חשמל חשופים, נזילות וכדומה.

חשוב לברר מה כלול במחיר. מה שנראה לכם זול בהתחלה עשוי לא לחשב שירותים אלמנטריים, שתידרשו להוסיף לסכום הראשוני.מרבית גני האירועים מציעים ללקוחותיהם עסקאות חבילה שכוללות שירות צילום, די גיי ואפילו מעצב אירועים. בחירה שכזו עשויה להוריד אלפי שקלים בהסכום הכולל, אך הקפידו לשאול בנוסף גם עם ספקים חיצוניים אם הדבר באמת משתלם והאם צוות המקום טוב.

מקומות הפועלים באזורי מגורים לעתים מגבילים את החוגגים בשעת סיום. מראש שאלו עד מתי תוכלו להמשיך לחגוג, בכדי שלא תיאלצו לסלק את המשפחה הביתה כבר באחת עשרה.

מעוניינים למצוא אולם אירועים? לא יכולים להשיג אולמות אירועים? בחירת מקום לאירוע שלכם היא דבר מסובך, אך במידה וזה עיקר התשלום, ולכן זה רק בסיסי שתדעו שתקבלו את השירות הראוי ואת כל הדברים שאותם ביקשתם ושעליהם. נתבקשתם לשלם אז הקדישו את מלוא תשומת הלב לעניין ובררו כל דבר, כי עדיף להיות קרציות ולא להתאכזב.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים בנושא גן אירועים או גני אירועים, כנסו לאתר http://www.achuzat-gan.co.il/ כדי שתשרדו את ארגון האירוע הגדול שלכם ללא כל בעיה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.