אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום חינם, צורך או אפשרות?

פרסום בחינם זה אחד הדברים הכי תלולים שישנם, האם פרסום חינם הוא אכן חינמי לחלוטין? מה הופך אמצעי פרסום לפרסום נכון וחיוני?

כאשר אנחנו הולכים לחברת יחסי ציבור ומבקשים את הבלתי נמנע, פרסום בכל רחבי הארץ שישמעו ויזכרו את "דוד האינסטלאטור" או את "משה השיפוצניק", מה שהם עושים מיידית כדבר ראשוני זה בניית מותג, האם חברות יחסי ציבור הם גאוני פרסום או אנשים עם דרכים קלות יותר להגיע לכמות מאסיבית יותר של נקודות פרסום?

 

בניית מותג לעצמינו זהו לא דבר בלתי אפשרי ויותר מכך זה לא אמור לעלות לנו כל כך הרבה כסף, במידה ותיכנסו לאינטרנט ותקישו את הביטוי פרסום בחינם תוכלו לראות שישנם המון אתרי אינדקס אתרים ואינדקס עסקים שנותנים שטיח פרסום בחינם למען קידום הדדי במנועי החיפוש ובשוק ההמונים.

כלומר, אם תיכנסו ותרשמו את עצמיכם ואת העסק שלכם בחינם באתר למה שזה ישפיע על שניכם ואף לטובה? פשוט מאוד, בעל האתר מרוויח תעבורה באתר בעוד שאתם מרוויחים כמות גדולה יותר של מידע אודות העסק שלכם במנועי החיפוש, אין שום סיבה שתשלמו על פרסום כאשר ישנם יותר מידי אתרים היום שדואגים יחד איתכם לבניית המותג לעצמיכם ולבנייה עצמית.

 

זכרו כאשר מדובר בפרסום חינם, ישנם המון טריקים לא קלים ואף מציקים כאשר מובטח לכם דבר אחד ומונח בפניכם דבר אחר, כגון אתרים חינמיים אשר קופצים ומקפיצים לכם בכל רגע נתון ובכל רענון שני של האתר חלון בעל פרסומת ענקית אשר איך לא מחייבת אתכם ללחוץ עליה, את האמת? לפעמים זה שווה את ההשקעה אך לפעמים עדיף ורצוי לעבור לאתר החינמי הבא בכדי לזכות בפרסום חינם נוסף.

אז שלא תבינו לא נכון, פרסום בסופו של דבר הוא עדיין פרסום, פרסום טוב, פרסום רע וכמובן פרסום חינם, כל הדרכים מובילות לאותה המסקנה, שמעו עליי, ראו אותי, יזכרו אותי בכל מקרה.


אודות מחבר המאמר

פרסום בחינם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.