אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גזים אצל תינוקות

גזים אצל תינוקות זוהי תופעה נפוצה ביותר בקרב תינוקות צעירים עד גיל שלושה חודשים. התופעה של גזים תינוקות גורמת לתינוקות לסבל רב – כאבים, התכווצויות, התפתלויות והמון המון בכי. לעיתים גזים בתינוקות מופיעים בצורת התקפים אחת לתקופה מסויימת, ולעיתים גזים אצל תינוקות מופיעים אחרי ארוחות. למרות שמדובר בתופעה נפוצה למדי, כיום אין הסבר ברור לגורם של גזים תינוקות, ולפיכך קיימות דרכים שונות להתמודד עם הבעיה.

גזים אצל תינוקות – איך מזהים?

לתופעה של גזים אצל תינוקות יש תסמינים רבים, אשר לא קשה לזהות אותם. הנה כמה מסימני ההיכר הבולטים של גזים תינוקות:

בדרך כלל גזים בתינוקות עוברים מעצמם עד גיל ארבעה חודשים, אך עדיף שלא לחכות עד שהבעיה תיפטר מעצמה, אלא לנסות ולסייע לתינוק ולהקל על כאביו כבר לאחר הופעתם.

טיפול בתופעת גזים אצל תינוקות

ניתן למצוא כיום טיפולים רבים ושונים בתופעה של גזים אצל תינוקות, הנקראת גם קוליק. אנחנו מציעים תכשיר טבעי ומיוחד שנקרא מפיג N , אשר נטילתו עוזרת להפיג כאבים ולהקל על בעיות של גזים תינוקות רכים. מפיג N הן טיפות שעשויות מתמציות של עשבי מרפא, ונטילת תכשיר זה נגד גזים בתינוקות נעשה דרך הפה בכפית מים או בערבוב עם נוזל אחר. המפיג N מסדרת הפלא ופלא מראה על יעילות רבה בהתמודדות עם גזים תינוקות ואצל מבוגרים גם יחד, כך שאם גם אתם סובלים מכאבים בעת העיכול – התכשיר יביא לשיפור בחייכם באופן מכופל. להלן החומרים העיקריים שמרכיבים את המפיג N:

אז אם יש לכם תינוק שסובל מהתופעה של גזים תינוקות, תנו לו מפיג N מסדרת הפלא ופלא. מדובר בתכשיר טבעי ויעיל, אשר ישיב את השלווה לחיי תינוקכם ואת החיוך לפניו.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.