אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היכן לחגוג בת מצווה

מסיבות בת מצווה מוצלחות ומגוונות נחגגות בארצנו ובעולם כולו כל יום ואפילו כל שעה. כמו חתונות וכמו כל האירועים האחרים, גם מסיבות בת מצווה נחגגות בצורות מגוונות ביותר בהתאם למסורות, למנטליות, לאופי הנערה ולרצונה ולרצון ההורים. יש מסיבות בת מצווה הנחגגות באולמות או מועדונים לבת מצווה, יש מסיבות בת מצווה הנחגגות בבתים או בחצרות, ויש מסיבות הנחגגות בגני אירועים פתוחים או מקורים ואפילו בחוף הים אפשר לחגוג אירועי בת מצווה מדהימים.

כשעומדים לפני אירוע בת מצווה, רבים מאיתנו מתלבטים כיצד לחגוג ולארגן את המסיבה, היכן לחגוג אותה, במועדון בת מצווה, בבית, בגן אירועים, בחוף הים, ומה לארגן בתוך הערב.

כדי להחליט על סוג האירוע, על מיקום המסיבה, על המוזיקה והבידור, על האוכל שיוגש, הקישוטים וכל היתר, יש לבדוק כמה דברים עקרוניים:

 

אורחי בת המצווה

ראשית יש לבדוק מי הם האורחים המוזמנים. האם מרביתם ילדים ובני נוער, חברים וחברות של כלת האירוע? ואולי מדובר באורחים שרובם בני המשפחה המורחבת, ואזי הגילאים מגוונים הרבה יותר. במידה והקהל הומוגני, כדאי לחגוג מסיבת בת מצווה אחת לכולם, במקום ואווירה שיתאימו לכולם. אם לדוגמא מדובר בבני נוער המהווים את הרוב המוחלט, מועדונים לבת מצווה יכולים להוות פתרון מושלם, אם מדובר במשפחה ואורחים הטרוגניים לפעמים כדאי לערוך שני אירועים נפרדים.

 

כמה מוזמנים צפויים להגיע למסיבת בת המצווה

מספר המוזמנים הוא גורם מהותי בהחלטה היכן לקיים את המסיבה. מסיבת בת מצווה בגן אירועים או באולם תתאים למאות אורחים. מצד שני, מסיבה בבית או בחצר תתאים לכמה עשרות בודדות לכל היותר. מסיבה במועדון בת מצווה תוכל להתאים לשלושים עד מאתיים איש.

 

באיזו עונה תתקיים המסיבה

אם בקיץ או באביב הרי שיש יותר אפשרויות, אפשר לחגוג בחצר או בגן אירועים, אפשר אפילו לשלב בריכה ופעילויות רטובות. אם בחורף האפשרויות מוגבלות יותר אך עדיין קיימות – מועדון בת מצווה הוא פתרון מצוין, גם בבית אפשר וגם באולם אירועים מקורה.

מה התקציב לאירוע

השאלה כמה נוכל להקציב לאירוע היא אולי החשובה ביותר, והיא שתהווה את השיקול העיקרי בהחלטה על סוג האירוע, על המקום ועל מה שיהיה בערב.


אודות מחבר המאמר

ראובן אזולאי,

מנכ"ל בונסייט - בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.