אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול לסין - סצ'ואן

אתרים ופעילויות מומלצות באזור סצ'ואן

צ'נגדו

צ'נגדו, בירת המחוז ידועה בעיקר בזכות במרכז הרבייה של דובי הפנדות הנמצא בסמוך לעיר. מעבר לכך, צ'נגדו משמשת בעיקר כנקודת מעבר למטיילים רבים בדרך לשמורות סצ'ואן, לטיבט ולמחוז יונאן, ואין כאן יותר מדי אטרקציות לתיירים.

לשאן

עיירה חביבה במחוז סצו'אן, אשר האטרקציה העיקרית בה היא פסל דה-פו (Da Fo), הנמצא במרחק 3 ק"מ ממנה. מדובר בפסל הבודהה הגדול ביותר בעולם, המתנשא לגובה של 71 מטרים. הפסל החצוב שוכן במצוק הר השִׂילְווָא, במפגש הנהרות מינג'יאנג, דאדו וצ'ינגיי, כ-160 קילומטרים דרומית מערבית לצ'נגדו. 

אמי שאן

הר האמי שאן, המתנשא לגובה של מעל 3,000 ק"מ, הינו ההר הקדוש לבודהיסטים. יחד עם פסל הבודהה הגדול שבלשאן הסמוכה, הוכרז אמי שאן כאתר לשימור מאת אונסק"ו.

דאזו

דאזו, שבמחוז סצ'ואן במרכז סין, ידועה בזכות מערות הפסלים שבסביבתה ו-50 אלף הפסלים שבהם. שני מתחמי המערות – ביישן ובאודינג, פתוחים לקהל וניתן לבקר בהם.

סונגפן

סונגפן הינה עיר חביבה, המשמשת כנקודת יציאה לשמורות ג'ו-דזאי-גו והואה-לונג שבצפון סצ'ואן, כבסיס לטרק סוסים באזור, וכנקודת מעבר בין צ'נגדו ללאנגמוסי ושיאחה במחוז גנסו (Gansu). זוהי עיר מרכזית במחוז סצ'ואן, ששימשה לאורך ההיסטוריה של סין מרכז מסחרי חשוב לתה וסוסים.

הואנג לונג

אחת מהשמורות היפות בצפון סצ'ואן, אם לא בסין כולה, שהאטרקציה המרכזית בה הן בריכות מים מדורגות במגוון צבעי כחול וירוק, שנוצרו בתהליך טבעי ע"י נחל שהשקיע מינרלים על סלעי הגיר (טרוונטין) שבמקום.

ג'וזייגו

שמורת הטבע של ג'וזייגו, הינה אחת מהשמורות היפות שבצפון סצ'ואן, ובסין כולה. השמורה, הסמוכה לגבול עם טיבט, מתאפיינת באגמי טורקיז (כ-40 במספר) יפיפיים ובמפלי מים מרשימים.

מוני גואו

שמורת טבע במערב סצ'ואן, לא רחוק מהעיירת סונגפן, בה נמצא המפל הגבוה בסין. המפל, המתנשא לגובה של 670 מטרים, בנוי ממדרגות מדרגות של סלע טרוורטין בצבע צהבהב לבן. כמו הבריכות בשמורת הואנג לונג, גם המפל של מוני גואו נוצר משקיעת מלחים של מים שזרמו על סלע הטרוורטין.


אודות מחבר המאמר

הייחוד של אתר ברווז סין הוא בהגשת מידע פשוט, ברור וממוקד אודות סין. ברווז סין הוא חלק מקבוצת ברווז טיולים שמפעילה כעת מדריכי טיולים באינטרנט לתאילנדהודו וסין.  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.