אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם צריך בכלל רפואה משלימה

עקרונותיה ותרומתה לאנושות של רפואה אלטרנטיבית ורפואה משלימה- אין ספק בעיני שמקומה של רפואה המודרנית שמור בהיכל התהילה של בני האדם לנצח נצחים. הרופאים הם אלו שמצילים את חיינו כשאנו במצב של סכנה, הם מזהירים ומונעים מאיתנו לחלות במחלות נוספות ואפילו מפתחים תרופות מכל מיני סוגים שיעזרו לשפר את איכות חיינו.

עדיין למרות כל הדברים הללו, יש עוד המון מקום מתחת לנורת הניאון לענפים של רפואה משלימה, שלה יש יתרונות אדירים, שלא קיימים ברפואה רגילה. סוגים של רפואה משלימה שאני מכיר: קינסיולוגיה, ביואורגונומי ומוח אחד למשל, אלה פשוט תחומים שאני מכיר, לכן מדבר עליהם ועל תרומתם.

הרופא הוא זה שרואה את החולה ראשון ונותן לו מענה ראשוני כדי לפתור את הבעיה שלו, אבל לא תמיד הרופא יכול לטפל בבעיה ולפעמים הוא בכלל לא יכול למצוא מה הבעיה, זה קורה כל הזמן, אפילו די הרבה, כנראה שלרפואה עדיין אין תשובות לכל השאלות. זה בסדר גמור, כי בדיוק בשביל זה קיימים ענפים של רפואה משלימה, אלה שאני מכיר ועוסק בהם הם: מוח אחד, קינסיולוגיה וביואורגונומי.

מטרתם של הענפים הללו היא לתת לחולה את אותם הדברים שאף רופא ובית חולים לא יוכלו לתת להם לעולם. למשל: מטפל או מטפלת בקינסיולוגיה או ביואורגונומי או מוח אחד, יהיה לו את כל הזמן שבעולם כדי לעזור למטופל. אחרי הכול חלק גדול ממה שאנחנו צריכים בתור מטופלים זה תשומת לב. רופא לעולם לא יוכל לתת לנו את מלוא תשומת הלב, כי הוא עסוק מדי. לעומתו, מטפל בביואורגונומי או במוח אחד או בקינסיולוגיה, מבין את הנושא של תשומת לב בתור העבודה המהותית שלו, אם לא ייתן למטופלים שלו את מלוא תשומת הלב, העבודה שלו לא שווה כלום. הרי בשביל זה הוא שם.

מטפל ביואורגונומי או מוח אחד או קינסיולוגיה, מבין שהטיפול מבחינתו הוא קודם כל הקשבה ועזרה ותמיכה. ללא הדברים הללו הוא סתם עוד מדען אחד. לכן הוא יעשה את כל המאמצים להבין מה הבעיות של האדם מולו ומה מפריע לו בחיים, רק אחרי זה הוא יוכל להתחיל לטפל בו. זה המהות של ביואורגונומי, קינסיולוגיה ומוח אחד, קודם כל להיות בני אדם רק אחרי זה מדענים.


אודות מחבר המאמר

המאמר הועלה על ידי- קידום בגוגל, שירותי קידום אתרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.