אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ברכות למסיבת רווקות - טיפים וסוגי תכניות למסיבה כמו רקדנית בטן

לפניכן מספר טיפים בתכנון ברכה למסיבת רווקות עבור הכלה.

ברכה למסיבת רווקות שתהיה מקורית בלבד

כמובן שהכי קל ומהיר יהיה להכנס לאינטרנט ולחפש ברכה למסיבת רווקות שכבר מוכנה מראש.אך לא כדאי לבחור בדרך הקלה והמהירה הזו.רוב הסיכויים שהכלה או שהבנות במסיבה כבר נחשפו לברכה הזו כך שלא רק שלא תהיה לכן ברכה מקורית ומרגשת, אלא שגם 'תזכו ' למעט גיחוך מצד הבנות על חוסר המקוריות וההשקעה.גם ללא השקעה גדולה של זמן ומחשבה תוכלו להכין ברכה למסיבת רווקות מקורית וייחודית שתרגש ואף תפתיע את הכלה.

החליטו מראש על פורמט הברכה למסיבת רווקות

ישנן מספר אופציות בהכנת ברכות למסיבת רווקות:

1. ברכה למסיבת רווקות מצולמת מראש בוידאו והקרנתה במצגת בערב המסיבה.אם כבר אתן משקיעות בברכה למסיבת רווקות מצולמת בוידאו, כדאי לאסוף מספר חברות של הכלה ולהצטלם יחד לברכה.

2. ברכה למסיבת רווקות בצורת שיר עם חרוזים.לוקחים לחן של שיר מוכר ומחברים לו מילות ברכה מקוריות עם חרוזים ורצוי גם הומור. במסיבת רווקות שרים לכלה את שיר הברכה.גם כאן ניתן לחבר ולבצע את שיר הברכה מספר חברות יחד.

3. ברכה למסיבת רווקות אישית שמקריאים מהדף ובה מתייחסים לקשר הספציפי שלך עם הכלה.ברכה שכזו מומלצת מאד כאשר רוצים לרגש במיוחד את הכלה ולהקדיש לה ברכה אישית ומיוחדת.

שלב הביצוע – הכנת הברכה למסיבת רווקות

אחרי שהחלטתן על הפורמט של הברכה, ניגשים לשלה הביצוע.כיתבו את הטקסט ותחשבו על כל מילה בברכה.אם אתן בוחרות לחן של שיר מוכר נסו לבחור שיר שהכלה אוהבת. כך תוכלו, לאחר שתשירו לכלה את  הברכה, גם לשיר יחד איתה את השיר שהיא אוהבת עם המילים המקוריות שלו.

אם בחרתן בברכה למסיבת רווקות מצולמת בוידאו. עשו חזרות, בחרו מקום לצילומים וצלמו את הביצוע.אם אתן מבצעות ( מקריאות / שרות ) את הברכה במסיבה עצמה.הכינו את האווירה המתאימה לברכה ובקשו את תשומת הלב המלאה מצד הבנות כדי שהכלה תוכל לחוות את הברכה שלכן במלוא העוצמה.

כדאי לזכור שבין כל ההכנות למסיבת רווקות  חשוב שתקדישו גם בהכנות לברכה.ברכות למסיבת רווקות הן אחד הקטעים המיוחדים והמרגשים במסיבה עבור הכלה וכדאי שיהיה לה גם זכרונות נעימים מהברכות.

שיהיה לכן בהצלחה בתכנון ובביצוע של הברכות למסיבת רווקות.

ואל תשכחו גם לבדוק ולהזמין תכנית אומנותית למסיבת רווקות:סדנת שוקולד – אטרקציה מתוקה שבה תתנסו בהכנה ובטעימות של שוקולד.רקדנית בטן – שתרקוד ותפעיל אתכן בריקודי בטן.סקסולוגית מסיבת רווקות- שתדבר אתכן על נושאי מיניות וזוגיות.מעגל מתופפים – שבו תתופפו, תרקדו, תשירו ותעשו שמח לכלה.מדריך סלסה – שילמד אתכן את יסודות ריקוד הסלסה לצלילי מוסיקה לטינית.חשפן – שישעשע אתכן וירגש.

ועוד מגוון גדול של תכניות המתאימות למסיבת רווקות.


אודות מחבר המאמר

שי יובל - Drum play

מעגל מתופפים למסיבת רווקות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.