אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וילה מסיבת רווקות - מה לבדוק ותכניות למסיבה כמו חשפן

לפניכן מספר טיפים חשובים לגבי וילה מסיבת רווקות.

קודם כל ודאו מה גובה התקציב שלכן למסיבה

בדרך כלל  העלויות במסיבת רווקות מתחלקות בין כל המשתתפות ולכן, לפני שאתן ממהרות להתלהב מוילות מסיבת רווקות שאתן מוצאות באינטרנט, כדאי קודם כל לברר מה התקציב העומד לרשותכן.כלומר להתחיל עם רשימת מוזמנות כדי שתוכלו לתכנן את התקציב למסיבה.( מומלץ להזמין בכל מקרה רק חברות קרובות כדי להמנע מאי נעימות של ביטולים ברגע האחרון  דבר שיגרום לכל אחת מהבנות שכן מתכננות להגיע לשלם יותר).

חלוקה נכונה של התקציב למסיבה

בכל מקרה אם החלטתן ללכת על כיוון של וילה מסיבת רווקות צריך לשמור חלק מהתקציב  לאוכל ושתיה ולתכנית / סדנה / הפעלה שתעשה את הערב.

בדרך כלל כשמשכירים וילה למסיבת רווקות צריך בנוסף לדאוג לאוכל ותכנית.( ישנם כאלו שישכירו לכן וילה מסיבת רווקות הכוללת כבר אוכל ותכנית אך לא תמיד  זה יצא לכן זול יותר ומשתלם).

לכן, בנות, עצתי העיקרית אליכן היא במקביל לקבלת הצעות מחיר לגבי וילה מסיבת רווקות תתחילו לקחת הצעות מחיר לגבי תכניות שונות, עשו רשימה של אוכל, כיבוד ושתייה שאתן מתכננות כדי שתוכלו לחלק בצורה נבונה את התקציב שלכן למסיבה.מניסיוני הרב בתחום מסיבת רווקות, נתקלתי במקרים לא נעימים שבנות ביטלו את השתתפותן במסיבה בגלל שנאלצו לשלם יותר ממה שתוכנן בתחילה.

דאגו לעצב ולקשט וילה מסיבת רווקות

כאשר משכירים וילה למסיבת רווקות, אפשר להתרשם מהתמונות באינטרנט עד כמה ה וילה מעוצבת. אך יחד עם זאת רצוי בכל זאת להוסיף עיצוב משלכן לוילה. ( בלונים אדומים ולבנים, נרות ריחניים, פרחים וכו').הקפידו להגיע בערב המסיבה מוקדם כדי שתספיקו לקשט את הוילה כראות עינכן.

ציוד הקיים בוילה מסיבת רווקות

ודאו במעמד הסגירה מה כלול בוילה ל מסיבת רווקות.האם ישנה מערכת הגברה למוסיקה?.אם תכננתן מצגת לכלה ודאו שאפשר להציג אותה בוילה.האם יש מקרר לקירור של האוכל, תנור / מיקרוגל לחימום?.

תכנית למסיבת רווקות

למרות שאתן משקיעות חלק נכבד מהתקציב למסיבה בהשכרת הוילה, כדאי לשמור חלק מהתקציב לתכנית שתפעיל את הבנות ותעשה שמח לכן ולכלה.

במקרה כזה אמליץ לכן להזמין תכנית איכותית אך יחסית זולה וזאת כדי לא להכנס לעלויות גבוהות מדי.ישנו מגוון גדול של תכניות במחירים סבירים המתאימות למסיבת רווקות בוילה כמו:

רקדנית בטן – שתלמד אתכן את יסודות הריקוד המזרחי ויחד תרקדו ריקודי בטן.סדנת שוקולד – שבה תתנסו בהכנה ובטעימות של שוקולד איכותי.סקסולוגית מסיבת רווקות – שתדבר אתכן על נושאי זוגיות ומיניות עם המון הומור.מעגל מתופפים -  חוויה של תיפוף קבוצתי, ריקודים, מוסיקה ושירה שתעשה שמח במסיבה.מדריך סלסה -  שילמד אתכן ריקודי סלסה עם מוסיקה לטינית.חשפן – שיתן הופעה סקסית וירגש אתכן.  ועוד.


אודות מחבר המאמר

שי יובל -Drum play

מעגל מתופפים למסיבת רווקות.   

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.