אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון אישי לנשים

אימון אישי לנשים – זהות המאמן

אימון אישי לנשים, יש דבר כזה? - בהחלט! והסיבה לכך פשוטה נשים ניצבות בפני אתגרים הייחודים להן בכל תחומי חייהן - בעבודה, בחיים האישיים, בלימודים וכו'. למעשה אימון אישי לנשים הוא האימון היעיל ביותר עבור אוכלוסיית הנשים, מאחר ומאמנים או מאמנות לנשים בלבד מבינים את עולמה של האישה ואת האתגרים שניצבים בפניה. ואם נאמר את האמת, המצב האידיאלי הוא שאימון אישי לנשים יערך על ידי אישה מאמנת. לא, אל תטעו לחשוב שמאחר ואדם כלשהו מכיר את האתגרים והקשיים של אדם אחר, או אם אדם מסוים שותף לאדם אחר בצבע עורו או בג'נדר שלו, אז הוא מיד הופך לאדם המתאים ביותר לאימון. יש בנמצא לא מעט גברים בעלי אינטואיציה ורגישות גבוהה שיכולים להוביל תהליך מוצלח ויעיל של אימון אישי לנשים. בסופו של יום, הבנה ואינטואיטיביות כבר מהוות חלק ניכר ממה שדרוש על מנת לאמן נשים להצלחה.ישנן נשים שפשוט יחושו נוח יותר עם מאמנת אישה, בעוד אחרות יחושו נוחות מרבית דווקא עם מאמן גבר. במקרים רבים, טיב האתגרים והקשיים הם אלו שקובעים אצל המתאמנת באם לבחור במאמן גבר או במאמנת אישה, ויש מקרים שבהן נשים מעדיפות דווקא מאמנים גברים. כך למשל, נראה כי נשים רבות הנלחמות בסרטן השד, נוטות לבחור בתהליך אימון אישי לנשים הנערך על ידי אישה, מאחר ואין זה משנה כמה מדהים יכול להיות המאמן האישי ממין זכר, הוא לעולם לא יוכל להבין את תחושותיה הפנימיות של האישה החווה סרטן שד.

אימון אישי לנשים – צרכי המתאמנת

נראה כי פעמים רבות יש יתרון גדול להובלת תהליך של אימון אישי לנשים על ידי נשים, אולם קיימים מגוון רחב של מצבים ורפרטואר רחב של נשים, כל אחת ונקודת מבטה הייחודית.כך למשל, נשים רבות, המחפשות אישורים מגברים, במודע או שלא במודע, יטו להעדיף מאמן זכר על פני מאמנת אישה. שכן בצורה כזו האישה המתאמנת זוכה לכבוד והבנה במקום שלא זכתה לו אצל גברים משמעותיים אחרים בחייה.אימון אישי לנשים על ידי גבר הופך לעדיפות ראשונה בקרב נשים אשר מתמודדות עם נושאים כגון קידום קריירה בסביבה גברית. כאשר הרעיון שעומד בבסיס ההנחה הזו הוא שרק מאמנים גברים יכולים להבין היטב סביבה תחרותית מבוססת גברים.נשים אחרות מגיעות לאימון אישי מאחר והן רוצות ללמוד להתמודד עם היקרים להן, בעיקר הגבר להן הן נשואות, ונאלצות להתמודד עם גבר שאינו תומך בחייהן האישיים, ולכן מעדיפות מאמן גבר.ובכן, נראה כי אין כלל אחד ויחיד בכל מה שנוגע לתהליך של אימון אישי לנשים. נשים רבות מעדיפות לעבור את התהליך עם מאמנת אישה בעוד אחרות, יעדיפו בפירוש את עזרתו של מאמן גבר.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.