אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוככים

ככל שעובר הזמן, סוככים הופכים להיות הרבה יותר מעוד אמצעי הצללה. הרי כך הם נתפסו בתחילה. אבל היום, כשמדובר בסוככים דינאמיים, מעוצבים ומהודרים, עניין הצל הוא רק חלק מהיתרונות. רבים משתמשים בסוכך לצורכי עיצוב, פשוטו כמשמעו, פשוט כדי להפוך את הכניסה לעסק למשל למהודרת יותר.

סוככים בכל מיני צבעים...

וצורות. וגוונים. וטכניקות. היום הסוככים הם מוצר מאוד מבוקש ולכן גם התעשייה סביבם התפתחה וגדלה מאוד. אם תלכו לחנות המתמחה בשיווק מוצרי הצללה, תבינו כמה סוגים כאלו קיימים – וגם תמצאו בטוח את מה שאתם מחפשים.

סוככים הם כבר מזמן לא רק יריעת בד

אם נתרכז ביריעה המצלה, אז נגלה כי היום סוככים עשויים בד, ניילון או PVC. אבל, לא רק יריעות יגיעו עם הסוככים. תוכלו למצוא בחנויות רבות סוכך אלומיניום מעוצב בצורה ייחודית, כך שגם המראה של הסוכך שתקנו לא יהיה שגרתי, אלא מיוחד מאוד. עם אלומיניום, אפשרויות העיצוב רבות יותר, מה שהופך את הסוככים למבוקשים פי כמה.

סוככי אלומיניום – לתחזוקה קלה

לא צריך לדאוג לכך שהחומר יתבלה או יחליד. אין צורך לבצע בו תחזוקות תקופתיות, כדי לשמור על איכותו. כל מה שצריך הוא סמרטוט רטוב ודי. סוככי אלומיניום קלים מאוד לניקוי ולא דורשים כמעט תחזוקה, מלבד ניקוי שלהם מידי פעם. ועם העיצובים החדשים בשוק, הם בהחלט יכולים להיות בחירה מומלצת.

היתרון הגדול של הסוככים – דינאמיות

אם תשאלו בעלי סוככים, בעיקר בתחום העסקים, הם יגידו לכם ללא שהיות כי התכונה האהובה עליהם ביותר היא הניידות של הסוכך שלהם. כשמדובר באמצעי הצללה שניתן לכוון את כמות הצל שיספק או פשוט לסגור אותו לגמרי כשאין בו צורך – הופכת את הסוככים לאהובים במיוחד. נכון, לא כל הסוככים יהיו ניידים, אך אלו שכן נחשבים ליעילים ביותר.

התקנת סוכך במהירות ובקלות

במיוחד כשמדובר בסוככים מתקפלים או קטנים יחסית, ההתקנה אינה מסובכת כלל ויכולה להסתיים בתוך שעות ספורות. אמנם סוככים מאלומיניום או כאלו שנחשבים מאסיביים יותר ידרשו התקנה ממושכת יותר, אך באופן כללי התקנה של סוכך נחשבת לפעולה מהירה, קלה ולא מסובכת כלל.

סוככים ופרסום העסק שלך

יש לך סוכך או שאתה רוצה לקנות אחד, כדי שיצל על באי העסק שלך? למה שלא תנצל אותו, אם הוא כבר שם? הסוככים ניצבים הרי בדרך כלל בחזית העסק, מעל לכניסה, ואיש אינו יכול לפספס אותם. אתה יכול לנצל את העובדות הללו כדי להפוך את הסוכך לשטח פרסום. על כל סוכך אפשר להטביע את שם העסק בגדול, כדי שייראה למרחוק.

התקנת סוככים לא רק לצורכי הצללה

בוודאי ראיתם בכניסה לאולמות אירועים או לבתי מלון צורות שונות של סוככים, שכלל לא נועדו להצללה: זו יכולה להיות מרקיזה מהודרת שנמצאת במקום מקורה או סוכך רגיל שנפתח רק בעת כניסת האורחים (שמגיעים בדך כלל בערב...). זה למעשה מראה כי סוככים יכולים לשמש גם ליופי בלבד, אפילו במקומות שאינם זקוקים כלל לצל.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.