אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות

יש פתרון יותר מתאים מאשר פרגולות להצללה וליצירת סכך מרשים, כזה שישמור עלינו ממזג האוויר ושיגעונותיו? הפרגולות מתאימות כמעט לכל מקום ומשמשות לתפקידים רבים. 'על הדרך' הן גם נחשבות לפריט מרשים ויפה, שמוסיף הרבה למקום בו היא מוקמת. אז אם אתם רוצים צל אמיתי, עם קלאסה ואיכות, התקינו פרגולה ותהיו מאושרים.

פרגולות לכל מטרה

הפרגולה יכולה להתאים למבחר מקומות ולא רק לגינה הפרטית, כמו שלעיתים אנחנו נוטים לחשוב. תוכלו למצוא פרגולה איכותית גם במרפסת של בית פנטהאוז, בהצללה לתחנות הסעה, בריכות קטנות וגדולות ואף כיחידות עצמאיות בגינות גדולות, שיוצרות פינת חמד של ממש, עבור בריכת דגים קטנה, בימת נאומים מיוחדת ואפילו לברביקיו.

סוגים שונים של פרגולות

פרגולות לא מגיעות בצורה אחת בלבד, אלא בכמה סוגים וצורות, עשויות חומרים שונים:

מה הן פרגולות אלומיניום?

זהו סוג פרגולה שרבים עדיין לא מכירים היטב, אך יכולה להתאים למקומות רבים. בניגוד לעץ, אלומיניום ניתן לעיצוב מגוון יותר וגם דורש תחזוקה מעטה יותר. פרגולה מאלומיניום תותקן בזמן קצר יותר וגם תהיה ניתנת לפירוק. למרות כל זאת, הפרגולות הללו נחשבות יפות פחות מפרגולות העץ.

בניית פרגולות מעץ נחשבת לממושכת

פרגולות עץ הן מאסיביות ומרשימות, מה שמצריך תכנונים רבים וידע לא מועט. ההתקנה של פרגולה כזו תארך בדרך כלל זמן רב, לעיתים יותר מיום אחד, תלוי בגודלה ובסוג העץ. בדרך כלל פרגולה כזו תדרוש גם אישור בנייה, מה שנכון גם לפרגולות אלומיניום, בשל גודלן הרב והשינוי במראה החיצוני של המקום בו היא מותקנת.

התייעצו עם המוכר

מאחר ומדובר במבחר גדול, מומלץ להתייעץ עם האדם ממנו אתם קונים את הפרגולה. לכם, ככל הנראה, אין ניסיון רב בפרגולות, נבייתן והתאמתן לבית שלכם. אדם עם ידע נרחב בתחום יוכל לכוון אתכם אל הפרגולה שתתאים לכם בדיוק, מבחינת מראה, גודל וייעוד. כך תדעו שרכשתם את הפרגולה המושלמת לבית שלכם.

פרגולות תורמות רבות לעיצוב החצר והגינה

לא משנה איזה סוג של פרגולה תתקינו, היא תשנה משמעותית את המראה של החצר או חלקו החיצוני של הבית. לכן, אם אתם באמת חושבים על משהו שיכול לשנות משמעותית את עיצוב החלק החיצוני, פרגולות בהחלט יכולות להתאים כאן.

סביב פרגולות נוצרת פעילות בלתי פוסקת

אם תתקינו פרגולה במרפסת או ביציאה לחצר, תראו איך בתוך ימים ספורים, הכל ייעשה תחתיה: הספסלים והכורסאות יימשכו תחתיה, גם נדנדה או כיסא נוח יצטרפו מהר מאוד לשם ולא ייקח זמן רב עד שהטלוויזיה גם היא תמצא את דרכה לשם. אלו רק חלק מהאפשרויות שיתווספו לחוויה הביתית שלכם לאחר שתתקינו פרגולות. חישבו יצירתי ותראו איך זו הופכת לפינה הנחשקת ביותר בבית.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.