אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כרטיסי ביקור מנצחים

אז פתחת עסק, הלכת לבית דפוס והודפסו לך כמה מאות כרטיסי ביקור. אבל, מה כרטיס הביקור שלך שווה?לעיתים רבות, כרטיס הביקור שלך הוא הרושם הראשון שלך על הלקוח שלך. כרטיס ביקור מעוצב בצורה הנכונה יכול בסופו של דבר לקבוע אם הוא יישמר או ייזרק לפח עד שיקבל כרטיס אחר מבעל עסק אחר.

מאמר זה יעביר אותך בדיקה קצרה: האם יש לך כרטיס ביקור טוב או שמא כרטיס הביקור שלך לא עובר את מבחן האשפה וייזרק לפח בסופו של דבר?

גודל: האם כרטיס הביקור של בגודל סטנדרטי? הגודל הסטנדרטי של כרטיס ביקור מעוצב המודפס ע"י בתי דפוס הוא הגודל הנכון. הוא מעוצב ומיוצר כך שיתאים לכל ארנק או כיס.

נייר איכותי: האם כרטיס הביקור שלכם הודפס באיכות מקצועית וטובה? או שמה חסכתם באיכות הנייר כדי לחסוך כמה שקלים? כרטיסי ביקור של בתי דפוס שלא הודפסו על נייר איכותי יתקמטו בסופו של דבר וייראו לא טוב אצל הלקוח. סופם של כרטיסי ביקור זולים?באשפה.

 

דיו: הרטב מעט את כרטיס הביקור שלך. אם הדיו נמרח – סופו של הכרטיס באשפה. בתי דפוס כיום מדפיסים במגוון סוגים של ניירות ודיו. בקש את הטוב ביותר.

 

מבחן הצבע: כרטיסי ביקור צבעוניים יכולים להיות דבר טוב. כמובן שיותר מידי צבע זה לא דבר חיובי. הכרטיס שלך בשחור לבן? לאשפה. לא כדאי להכניס יותר משלושה צבעים לכרטיס הביקור.

 

מלל על גבי הכרטיס: כרטיסי ביקור צריכים להעביר בבירור מסר מה אתה עושה. מלל מבולבל? לאשפה.

 

תמונת על גבי הכרטיס: התמונה על גבי כרטיס הביקור צריכה להתאים לאופי העסק שלך. אם אתה מעצב, כרטיס הביקור צריך להיות יצירתי. אם התמונה לא מתאימה לתחום העיסוק שלך? לאשפה.

 

צפיפות המלל:  האם כרטיס הביקור של גדוש מידי? אם יש לך הרבה מלל דאג לשים אותו בצידו השני של הכרטיס. מלל מועט מקל על הלקוח להבין את המסר.

 

גודל הגופן: האם כרטיסי הביקור שלך הודפסו בגופן קטן שקשה לראות? או גדול מידי? לאשפה. כדאי לשמור על גופן שיתאים באופן יחסי לגודל הכרטיס. בדרך כלל בתי דפוס יודעים מהו גודל הגופן שצריך להיות מודפס על גבי כרטיסי ביקור.

 

 

יצירת קשר: ללקוחות שלך צריך להיות קל ליצור איתך קשר. כרטיסי ביקור צריכים לכלול את כל פרטי הקשר שנחוץ ללקוח שלך: טלפון, פקס, דוא"ל, אתר אינטרנט. חוסר מידע על גבי כרטיס הביקור? לאשפה.

 

 

 

לסיכום, אתה צריך רק הזדמנות אחת בכדי לעשות רושם ראשוני עוצמתי. ודא שיש לך כרטיסי ביקור ראויים מספיק והשקע בתחום זה. כרטיס הביקור שלך הוא ההיכרות שלך עם הלקוח. השקעה ראויה בכרטיס ביקור מעוצב היא השקעה קטנה לתמורה שתקבל בסופו של עניין.

 

בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

אורן לפיד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.