אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שאלות בנושא אירידיולוגיה

ככל שהאירידולוגיה חודרת יותר לתודעת הציבור, כך חוזרות ועולות שאלות קבועות. אף כי אנשים מתחילים לגלות עניין יותר ויותר באירידולוגיה, תמיד יבקשו לברר וממקור ראשון את מה שאינם בטוחים בו עדיין.

מהי אירידיולוגיה? מהם היתרונות של אבחון אירידיולוגי על פני אבחון אחר? מה נותנת לנו האירידולוגיה? מהם אחוזי הדיוק וההצלחה באבחון האירידולוגי?

מה הקשר בין אבחון אירידולוגי ורפואה קונבנציונלית, והאם מכירה הרפואה הקונבנציונלית באירידולוגיה?שאלות אלו ושכמותן – מלמדות על צימאון הציבור לדעת עוד, להשתכנע, ולפתח פתיחות גדולה יותר וקבלה של האירידולוגיה, כאמצעי בטוח בקביעת מצבו הפיסי והרגשי של האדם. השאלות לגבי האירידולוגיה נובעות מתוך הצורך לחדד את הדברים שממילא ידועים, ולא כדי להטיל ספק באירידולוגיה.

מהי אירידיולוגיה?

אירידולוגיה (ויש שיכתבו – אירידיולוגיה) הוא מדע שמקורו בטיבט, ועוסק בזיהוי נטיות תורשתיות מולדות, או נטיות נרכשות ועתידניות, העלולות להשפיע על מצבו הבריאותי - הפיסי והרגשי של האדם. כל זה מתוך הסתכלות בגלגל העין, ובכלל זה: האישון (אותה נקודה שחורה ומרכזית), האיריס או הקשתית (החלק הצבעוני שמזכה את בעליו במיתוג – "יש לו עיניים כחולות, או חומות, או יפות" וכו'), ולובן העין – זה שעוטף את אזור הקשתית, ומגיע בחלק הנראה של העין עד לגבולות העפעפיים.*

מהם היתרונות של אבחון אירידיולוגי על פני אבחון אחר?

אבחון אירידולוגי הוא תהליך מהיר וקל, אינו פולשני ואינו מכאיב, מתאים לכל אחד בכל מצב ובכל גיל (מילדות צעירה ועד לזיקנה). באבחון האירידולוגי, במרבית המקרים, שותף המטופל להליך האבחון ולומד להכיר את עינו שלו. אבחון האירידולוגי – חוסך בזמן והתוצאות מתקבלות במקום באופן מיידי.

מה נותנת לנו האירידולוגיה?

בהתייחס לצבע העין וסממנים פנימיים שונים, מקנה לנו האירידולוגיה כלים ודרכים לשמירה טובה יותר על בריאותנו.העובדה שאנו לא מדברים על מחלות אלא על נטיות שעלולות להביא להתפרצותן של מחלות וסבל, מדליקה אצל מרבית האנשים נורה אדומה, ומשנה את התפיסה וההתייחסות אל גופם ומצב בריאותם. נראה לי, שזה לעצמו. מייחד את האירידולוגיה על פני אבחונים אחרים, שאינם יכולים לצפות דברים עתידניים.

מהם אחוזי דיוק והצלחה של אבחון אירידולוגי?

מאחר שהעין משקפת את כל אברי הגוף, ומאחר שהגוף אינו משקר, הלוא אם ייעשה האבחון על ידי מאבחן אירידולוגי בקי ומוסמך, וכאן אני שומרת לעצמי את הזכות להיות זהירה ככל הניתן, אחוזי הדיוק יתקרבו ל – 100 אחוזים. עלינו לזכור שמדובר לעולם בנטיות, ונטיות - דרכן להתממש.מה הקשר בין אבחון אירידולוגי ורפואה קונבנציונלית, והאם מכירה הרפואה הקונבנציונלית באירידולוגיה?

אירידולוגיה אינה סותרת, נוגדת או מבטלת את הרפואה הקונבנציונלית, אלא משלימה אותה.יותר רופאים לומדים היום לקבל את האירידולוגיה, ולהתייחס אל תוצאות האבחון והמלצות המאבחן האירידולוגי.

לסיכום: גם אם אתם חוששים לשמוע על מצבכם הבריאותי, תמיד ולעולם יפה שעה אחת קודם!

עברו אבחון אירידולוגי  -  לבריאות, לבריאותכם!


אודות מחבר המאמר

אלישבע הניג- מטפלת בכירה

I.I.M

אירידולוגיה IPEC עיסוי רפואי

http://www.elisheva.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.