אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אתר משחקים בחינם

דור שלם של ילדים גדלו על משחקים שאנחנו לא מכירים. מדובר במהפכה החדשה שהכניס עולם האינטרנט והפיתוח הטכנולוגי אל תוך הבית שלנו וישירות אל תוך התודעה של הילדים שלנו. אם בעבר היו מדברים על קלאס, גומי, מחבואים ותופסת בתור "משחקי הילדים הקלאסיים" הרי שהיום מדובר בעולם אחר לגמרי. משחקי הילדים היום הם משחקי מחשב, מדובר בעשרות משחקים עם הדמויות שרצות על מרקע הטלוויזיה וקיימת תעשייה שלמה שיוצרת מותגים ומושאים להערצה עבור ילדים. אתר משחקים בחינם מציע את כל המשחקים הממותגים לילדים ללא עלות נוספת מלבד עלות הגלישה באינטרנט.

תורה שלמה עומדת מאחורי הצורך של הילדים לשחק במשחקים ברשת, אך אין ספק כי הצורך המרכזי הוא כמות הזמן הפנוי שיש לילדים. למען האמת, מי מאיתנו לא היה רוצה לחזור ושוב פעם להיות ילד ? אין דאגות על הראש, אין משכנתא, אין שכר דירה, אין שכר לימוד ואין חובות. אתר משחקים בחינם עוזר לילדים להעביר את זמנם הפנוי מאוד בעזרת משחק בכל מני משחקים מכל הסוגים: משחקי פעולה, משחקי בישול, משחקי בנות, משחקי לוח, משחקי בן 10 ומשחקי בובספוג. כמובן כי אתר משחקים בחינם מכיל משחקים ממותגים נוספים.

הצורך של הילדים להעביר את זמנם הפנוי הוא צורך כה עז, שלעיתים אתר משחקים בחינם איננו מספיק, והילדים רוצים להעביר את חווית המשחק מהמחשב למסך הטלוויזיה. לכן קיימות קונסולות משחק כמו ה-wii של חברת נינטנדו, ה-PlayStation של חברת סוני וה-XBOX מטעם ענקית התוכנה Microsoft. תעשיית משחקי הווידאו היא תעשייה המגלגלת מיליוני דולרים מדי שנה, ומדובר על תחום יקר במיוחד עבור ההורים. מלבד ההוצאות על המכשיר, קיימות הוצאה נוספת על כל כותר של משחק. אתר משחקים בחינם מעניק לילדים את אותם משחקים ללא הוצאות כספיות מלבד חיבור האינטרנט.

ניתן לסכם את הנושא בכך שהעידן הטכנולוגי הכניס לתוך חיינו המון חידושים והמצאות. חלקם תורמים לילדים שלנו יותר, וחלקם תורמים פחות. ראוי שכל הורה יגביל את שעות המשחק של הילדים שלו מול המחשב. אתר משחקים בחינם נותן לנו אפשרויות משחק מגוונות ומרובות, ללא עלות נוספת מצד ההורים. הרי שמדובר בחוויה זולה ואיכותית בהחלט.


אודות מחבר המאמר

בברכה שחר,

מנהל אתר משחקים כיף פה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.