אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתי יש לרכוש הרחבות לביטוח נסיעות?

כיום, כאשר האינטרנט הוא כלי זמין ונגיש והטלפון החליף כיתות רגליים, נדמה לפעמים כי ניתן לנהל את החיים מהבית ללא צורך ביציאה ממנו כלל. כמובן, שצורך לחוד והנאה לחוד, ונסיעות לחו"ל הינן סיבה טובה ליציאה מהבית, אך יחד עם זאת ההכנות לנסיעה מתרחשות לעתים קרובות בנוחות הבית. כיום, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא עניין של מה בכך: טלפון לחברת האשראי, סוכן הנסיעות או קופת החולים והינכם מבוטחים, זאת ועוד: חברות אשראי רבות מעניקות שירות ביטוח נסיעות לחו"ל חינם אין כסף. אך למרות הקלות והזמינות, חשוב לזכור כי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אלו, אשר נרכשות בהיסח הדעת ללא הקדשת תשומת לב מספקת לפרטים הקטנים אשר נכללים בהן עלולות להתגלות בעת צרה כפוליסות אשר אינן מספקות כיסוי הולם או אשר אינן מכסות כלל את המקרים הביטוחיים אותם ניתן היה לצפות בעוד מועד ולהתכונן לקראתם.

ביטוח נסיעות לחו"ל והמטייל הספורטיבי

נקודה ראשונה עליה יש לתת את הדעת בעת רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הינה אופי הטיול המתוכנן. במקרים רבים ניתן לצפות כי הטיול יכלול מסלולים רגליים (טרקים) או טיפוס מצוקים או מערות באמצעות חבלים, או אף שייט קיאקים. פעילויות אלו כרוכות ברמת סיכון גבוהה אשר אינה מכוסה בפוליסות ביטוח נסיעות סטנדרטי אשר נרכש באמצעות טלפון אקטיווציה לחברות האשראי או בדרך אגב מסוכן הנסיעות או קופת החולים. במידה ותוכננו בנסיעה פעילויות מיוחדות או ספורט מסוגים שונים רצוי לוודא כי קיים כיסוי עבור הפעילות המתוכננת. גם בעת הרכישה המקוונת באמצעות האינטרנט ניתן לרכוש הרחבות מעין אלו.

ביטוח נסיעות לחו"ל לחופשת סקי

אמנם, נושא הסקי נשמע דומה לנושא הספורט האתגרי מהסעיף הקודם, אך למעשה בעת רכישת הרחבה עבור פוליסת ביטוח לחו"ל מדובר בהרחבה שונה לחלוטין העונה על פי רב לשם "ספורט חורף". תחת מטריית ספורט חורף נוכל למצוא פעילויות כגון גלישת שלג, החלקה על הקרח ודומיהן.

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

במידה והנסיעה מתוכננת עבור אשה בהריון חשוב לרכוש הרחבה אשר נקראית "כיסוי עבור החמרה במצב רפואי קיים". כיסוי מעין זה כולל מצב הריון כאשר פוליסות שונות נבדלות בגיל ההריון אותו הן מוכנות לכסות.

ביטוח נסיעות לחו"ל- מצב רפואי קיים

כאשר אדם חולה, או נוטל תרופות על בסיס קבוע, חשוב לרכוש הרחבה במסגרת רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אשר כוללת כיסוי עבור החמרת מצב רפואי קיים. במקרים של מחלות לב לעתים קיימת הרחבה אחרת אשר מתאימה יותר למקרים מעין אלו: הרחבה עבור מחלת לב קיימת. אנשים רבים אשר נמנעים מרכישת הרחבה זו, לבסוף נאלצים להתמודד עם תוצאות פיננסות הרות אסון בהגיע חשבון האשפוז והוא נותר ללא כיסוי ביטוחי.


אודות מחבר המאמר

מרצה לענייני ביטוח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.