אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לגבר

מתנות לגבר – גבר!

 

קניית מתנות לגבר היא אף פעם לא משימה קלה. בעיקר כי קשה לקלוע לדברים שגבר רוצה, אוהב וצריך. בעצם, במחשבה שנייה, יש מעט מאוד דברים כאלה: סקס, ספורט ופאן. אז זה בדיוק מה שתמצאי כשתחליטי לקנות מצעים עם הדפסים סקסיים של דוגמנים בגודל מלא, ובלבוש שלא משאיר הרבה מקום לדמיון...מתנות לגבר כאלה לעולם יתקבלו בברכה.

 

המדריך השלם של מתנות לגבר

 

מצעים זה רק סדינים - גם אם את חולמת לישון על מצעים מסאטן מוזהב ופרחים ב"ירוק בקבוק". לגברים זה ממש לא אכפת. ברוב המקרים, אף גבר לא ישים לזה לב, אלא אם כן הוא יראה אותך על המצעים הללו עם הבטחה לסקס. אבל אם תקני מצעים בתור מתנות לגבר שלך עם הדפסים של זוג ביישן בתנוחה סקסית, הוא ישים לב ואפילו מאוד.

 

מתנות לא צריכות להיות פרקטיות - אף גבר לא רוצה מתנות לגבר שיהיו פרקטיות. בשביל זה יש לו את אימא שלו. אם את רוצה לקנות מתנות לגבר שלך כדי שיהיה מרוצה, כל דבר עם סקס מתאים לו לגמרי. אם בכל זאת את רוצה לשלב מתנות לגבר שלך עם משהו פרקטי, לכי על סט מצעים עם הדפסים של קלפי פוקר. גם מצעים וגם פוקר. שתי מתנות לגבר שלך במחיר אחת.

 

מקורית ויצירתיות - את מחפשת מתנות לגבר שיהיו יצירתיות, הוא מחפש סקס. את מחפשת מתנות לגבר כדי שהוא יזכור אותך, הוא מחפש סקס. הבנת כבר את החוקיות? נכון? אז אם את רוצה מתנות לגבר שיהיו גם מקוריות וגם יצירתיות, וגם יהיה בהן את עניין הסקס, רכשי מצעים עם הדפס של שתי בחורות סקסיות בטירוף, והוא יהיה בשמים. אפשר גם הדפס של רק בחורה אחת, בדרך כלל גם זה מספיק כדי לזכות במצעד מתנות לגבר של השנה.

 

מתנות לגבר בבחירה אישית - נכון, מתנות לגבר בנימה אישית, הן מתנות לגבר הטובות ביותר. אז תשלחי תמונה שלך, עדיף בלבוש נועז ומצחיק, תדפיסי על סט מצעים איכותי ומדהים ותשלחי את זה ארוז באריזת מתנה. מתנות לגבר כאלה, לא יישכחו זמן רב, בהבטחה.

 

מסיבה פרטית זה הכי - נכון שיום הולדת של בן הזוג שלך הוא סיבה למסיבה, אבל לפעמים יש מתנות לגבר שכדאי לתת רק במסיבה פרטית שלכם בלבד. כך למשל, סט מצעים עם הדפס מדהים של זוג בגודל מלא, בלבוש או בעצם כמעט בלי לבוש. כדאי לחנוך את סט המצעים המדהים הזה בפרטיות. לא בטוח שהבחירה של אימא שלו בתחום מתנות לגבר תהיה זהה לשלך. מצד שני, אולי אבא שלו דווקא ישמח לסוג כזה של מתנות לגבר ביום ההולדת הבא שלו….

 


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.