אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך עובד הטיפול באמצעות רפואה משלימה? האם המטופל צריך להיות ליד המטפל שלו

 

איך עובד הטיפול באמצעות רפואה משלימה? האם המטופל צריך להיות ליד המטפל שלו? האם ביואורגונומי ומוח אחד וקינסיולוגיה הם כולם עובדים באותה שיטה או שכל תחום הוא תחום רפואי אחר?

הטיפול הביואורגונומי אינו מצריך בהכרח נוכחות המטופל ליד המטפל מאחר והוא נעשה באמצעות הוראה טיפולית המבקשת ערבול אנרגטי של המטופל עם הישות האנרגטית המשלימה שלו. ערבול זה גורם להחזרת שדות אנרגיה למטופל, או לאיבר מסוים, ומחזיר את פוטנציאל הריפוי והשיקום של האיבר. השינוי או ההקלה בכאב יורגשו מיד או כעבור מספר שעות, ימים או שבועות, תלוי בחומרת המחלה. אחד הדברים המדהימים ביותר בתחומי הרפואה המשלימה בכלל ובתחומי ביואורגונומי מוח אחד וקינסיולוגיב בפרט, זה שהמטפל לא צריך להיות ליד המטופל כדי לפתור את הבעיות של המטופל. מספיק שהוא יחשוב עליו בעיני רוחו וזה כבר מספיק.

התחומים הללו של ביואורגונומי, מוח אחד וקינסיולוגיה לא רק מנסים לפתור בעיה נקודתית אחת, אלא יותר מהכול מנסים לאתר את הבעיות שהובילו למצב הזה, כדי לתת פיתרון אחד וסופי. בטיפול האנרגטי ניתן לנוע לאורך מסלול חייו של המטופל ולאתר טראומות ואירועים שונים שעבר בחייו כאשר הטיפול ייעשה בגוף האנרגטי של המטופל מאותו הזמן בו חווה את הפגיעה. הפוביות והפחדים המלווים אותנו (פחד גבהים, פחד טיסה, פחד ממקומות סגורים, פחד ממרחבים) יושבים על אירועים טראומטיים מהעבר. הטיפול לעיתים קרובות משחרר מפוביות ומתקיעות בחיים ברמה של נס!

 כשהבעיה יושבת על פחדים לא מודעים, ניתן לראות ניסים במהלך הטיפול ובכלל בהתנהלות החיים. תחום נוסף שהביואורגונומי מטפל ומשפר הוא מערכות יחסים בין בני אדם. חלק מבעיות התקשורת בין אנשים מקורן בזיכרון אנרגטי של אירועים כואבים שהיו בניהם. "ניקיון" החסימות בין שניהם מחולל שיפור במערכות היחסים באופן דרמטי! זהו אמצעי מאד יעיל לטיפול בזוגות ובכלל במערכות יחסים שעלו על שרטון.

 בשיטת הביואורגונומי לא ניתן לטפל בכל אחד. לכן על המטפל לשאול (אנרגטית) עוד לפני הטיפול האם הטיפול יוכל לסייע לאותו אדם. ברגע שמקור הבעיה אינו אנרגטי, הטיפול לא יעזור. בנוסף יש אנשים שלא נכון להם לקבל טיפול אנרגטי אלא רק פיסי.

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים: א"ב ביטוח- סוכנות ביטוח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.