אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הידע בתחום ביואורגונומי

 

הידע בתחום ביואורגונומי מבוסס על טכניקה עתיקה של חישת אנרגיה באמצעות תגובת העפעפיים - המכשיר העדין והמשוכלל ביותר לחוש אנרגיה, אותו גילה רפי רוזן. הטכניקה מבוססת על הרגישות האנרגטית המועברת באנרגיית בני האדם. ההנחה היא שבני אדם יודעים לתקשר אחד עם השני וגם עם כוחות עליונים יותר דרך אנרגיות. חוץ מתחום ביואורגונומי, השיטה עובדת בצורה די דומה גם במוח אחד וקינסיולוגיה.

כל התחומים הללו: ביואורגונומי, מוח אחד וקינסיולוגיה בנויים על כך שקיימים כוחות נוספים בטבע שיכולים לעזור לבני אדם לדבר ביניהם. הרי גם חיות בטבע מדברות ביניהן, הן לא עושות את זה במילים, אלא בצורת תקשורת אנרגטית. המטרה של ביואורגונומי, מוח אחד, קינסיולוגיה ותחומים אחרים ברפואה משלימה, היא לנסות וליצור את אותה צורה של תקשורת בין בן אדם הצריך עזרה לבין כוחות עליונים שיכולים לתת את הפיתרון ולרפא את הבעיה שלו.

 הדרך שבה קינסיולוגיה, ביואורגונומי ומוח אחד עובדים היא בשיטה העתיקה ביותר בעולם, דרך עפעוף. תגובת העפעוף היא כה עדינה ורגישה שאפשר באמצעותה לאבחן בעיות גופניות ונפשיות, מצבים אנרגטיים של ארגונים, עסקים, בתים בעלי חיים ועוד. למעשה זהו כושר טכני שקיים בפוטנציה אצל כל אדם, לכן רפי רוזן קרא לו ה"חוש השביעי", חוש הקיים אצל כל אחד. שימו לב שהדגש הוא לקיים אצל כל אחד. כל אחד במידה וירצה בכך יכול להיות מטפל ביואורגונומי או מטפל במוח אחד או מטפל בקינסיולוגיה, החוש השביעי עליו מדברים ברפואה משלימה קיים אצל כל אחד מאיתנו, רק צריך להתחבר אליו ולתת לו להדריך אותנו בהבנת הבעיות הרפואיות שלנו. אדם שבוחר להקדיש את חייו לטיפול באחרים ומאמץ את שיטות הריפוי הנהוגות כמו: קינסיולוגיה, מוח אחד וביואורגונומי, יכנס למצב הנפשי המתאים לתקשר עם האנרגיות.

לתקשר עם האנרגיות זה לא סוד- זאת יכולת הקיימת בתוך כל אחד מאיתנו, העיקר הוא הרצון להתחבר אליה ולתת לה חופש לצאת לתקשר, לרפא. תחומי הרפואה המשלימה, הם רבים ומגוונים, כל אחד יכול למצוא בהם את מקומו ואת ייעודו. הנקודה היא שצריך לתת לעצמך להתחבר לזה, בהנחה שאתם רוצים להיות מטפלים בביואורגונומי או מוח אחד או קינסיולוגיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רבים מדברים בזמן האחרון על רפואה משלימה בכלל ועל תחומי ביואורגונומי, מוח אחד וקינסיולוגיה בפרט. מה עוזרים התחומים הללו? מה התרומה האמיתית של קינסיולוגיה? או ביואורגונומי? או מוח אחד? מה בעצם הם עושים.

כמו כל תחומי הרפואה המשלימה התחומים הללו באים לרפא מחלות גופניות לחלוטין, אבל בדרך שונה. הרעיון בקינסיולוגיה, ביואורגונומי ומוח אחד, הוא שכל בעיה גופנית, מתחילה בבעיה נפשית. זאת אומרת שהתהליך הוא מחלה נפשית או בעיה נפשית- מובילה לבעיה גופנית. זוהי האמונה בעיני העוסקים בביואורגונומי, מוח אחד וקינסיולוגיה.

איך באה לידי ביטוי מחלה נפשית? מחלה נפשית וגופנית, באה לידי ביטוי תחילה בגוף האנרגטי ורק אחר כך בגוף הפיזי. על פי הנחה זאת, באמצעות הטיפול האנרגטי ניתן לעתים למנוע מחלות עוד לפני הופעתן בגוף הפיזי.

הטיפול בתחום ביואורגונומי או מוח אחד או קינסיולוגיה אינו מצריך בהכרח נוכחות המטופל ליד המטפל מאחר והוא נעשה באמצעות הוראה טיפולית המבקשת ערבול אנרגטי של המטופל עם הישות האנרגטית המשלימה שלו. ערבול זה גורם להחזרת שדות אנרגיה למטופל, או לאיבר מסוים, ומחזיר את פוטנציאל הריפוי והשיקום של האיבר. השינוי או ההקלה בכאב יורגשו מיד או כעבור מספר שעות, ימים או שבועות, תלוי בחומרת המחלה.

בטיפול האנרגטי ניתן לנוע לאורך מסלול חייו של המטופל ולאתר טראומות ואירועים שונים שעבר בחייו כאשר הטיפול ייעשה בגוף האנרגטי של המטופל מאותו הזמן בו חווה את הפגיעה. הפוביות והפחדים המלווים אותנו (פחד גבהים, פחד טיסה, פחד ממקומות סגורים, פחד ממרחבים) יושבים על אירועים טראומטיים מהעבר. הטיפול לעיתים קרובות משחרר מפוביות ומתקיעות בחיים ברמה של נס.

כשהבעיה יושבת על פחדים לא מודעים, ניתן לראות ניסים במהלך הטיפול ובכלל בהתנהלות החיים. תחום נוסף שקינסיולוגיה, מוח אחד או ביואורגונומי מטפל ומשפר הוא מערכות יחסים בין בני אדם. חלק מבעיות התקשורת בין אנשים מקורן בזיכרון אנרגטי של אירועים כואבים שהיו בניהם. "ניקיון" החסימות בין שניהם מחולל שיפור במערכות היחסים באופן דרמטי! זהו אמצעי מאד יעיל לטיפול בזוגות ובכלל במערכות יחסים שעלו על שרטון.

בשיטת הביואורגונומי לא ניתן לטפל בכל אחד. לכן על המטפל לשאול (אנרגטית) עוד לפני הטיפול האם הטיפול יוכל לסייע לאותו אדם. ברגע שמקור הבעיה אינו אנרגטי, הטיפול לא יעזור. בנוסף יש אנשים שלא נכון להם לקבל טיפול אנרגטי אלא רק פיסי.

 

 


אודות מחבר המאמר

אב ביטוח- סוכנות ביטוח

שירותי כתיבת תוכן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.