אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדנת שוקולד ב ימי הולדת למבוגרים - טיפים

לפניכם מספר טיפים לגבי סדנאות שוקולד לאירועים

סדנאות שוקולד – מה זה בכלל?

סדנאות שוקולד מחברות אתכם אל עולם השוקולד המופלא בדרך ייחודית של למידה והתנסות בהכנה של מטעמי שוקולד שונים ומגוונים וכמובן שגם בטעימות מהמוצר המוגמר.

במסגרת סדנאות שוקולד: תלמדו על סוגי שוקולד השונים. תכירו את ה שוקולד בתור חומר גלם ותלמדו לעבד אותו. תכינו מטעמי שוקולד כמו: פרלינים, טראפלס, קרמבו, משקה שוקולד, מפל שוקולד ועוד. תקבלו מתכונים להכנה בבית . וכמובן תזכו לטעום מהמוצר המוגמר פרי יצירתכם. 

סדנאות שוקולד כמו שאר סדנאות קולינאריות נחלקות ל – 2 סוגים:- סדנאות שוקולד לימודיות.- סדנאות שוקולד חוויתיות לאירועים.

 

סדנאות שוקולד לאירועים

כאשר מזמינים סדנת שוקולד לאירוע צריך לזכור שאתם מזמינים סדנה שיש בה כמובן הסברים ואופי לימודי אך יחד עם זאת חייב להיות בסדנת שוקולד לאירוע גם מרכיב חוויתי ( ואפילו הומוריסטי).הקהל שלכם באירוע ישמח לקבל הסברים וטיפים לגבי סוגי שוקולד שונים ואופן הכנה של מטעמי שוקולד, אבל במסגרת של אירוע חוויתי, סדנת שוקולד איכותית, חייבת להתייחס לאופי המפגש ומנחה הסדנה צריך להיות מספיק מקצועי ומנוסה כדי להעביר את ה סדנת שוקולד בצורה חוויתית, מלאת הומורעם תקשורת נכונה עם הקהל.

התאמת סדנת שוקולד לאופי המפגש

ספרו למנחה סדנת שוקולד על אופי המפגש / האירוע אותו אתם עורכים כדי שיוכל להערך בהתאם.

     מסיבה פרטית  יש להתאים את אופי הסדנה וההנחייה לסוג הקהל:ילדים, מבוגרים, אולי קהל מעורב.אם מדובר במסיבת הפתעה ( יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקות)כדאי לתת תשומת לב מיוחדת לבעל השמחה.

יום גיבושכדאי לבקש ממנחה סדנת שוקולד להפעיל את הקבוצה בהכנת שוקולד עם משימות היוצרות שיתוף פעולה ועבודת צוות כדי להרוויח מ סדנת שוקולד ערך מוסף של גיבוש.

חומרי הגלם בסדנאות שוקולד

בהתאם להרכב הקהל שלכם באירוע תוכלו להתייעץ עם מנחה סדנת שוקולד ולבקש ממנו שיערך מראש עם חומרי גלם מתאימים למשל:- שימוש ב שוקולד ללא סוכר. ( לחולי סכרת)- שימוש בחומרי גלם כשרים. ( לאלו השומרים כשרות)

הרי המטרה שלכם שכולם יקחו חלק בסדנת שוקולד, יהנו ויטעמו ולכן צריך לקחת בחשבון גם את המגבלות של חלק מהאנשים.

באיזה חלק באירוע לשלב סדנת שוקולד

אתם מתכוונים להזמין אטרקציה של שוקולד ולכן חשוב שתדעו באיזה שלב במפגש / באירוע אתם רוצים את הסדנה.אם באירוע שלכם ישנה גם ארוחה, מן הסתם סדנת שוקולד תתאים לחלק השני באירוע, לאחר הארוחה, כך שהקהל שלכם יתנסה בעצמו בהכנת הקינוחים.אם האירוע אינו כולל ארוחה יש אפשרות להכניס את סדנת שוקולד כבר בתחילת האירוע ולבקש סדנה ארוכה יותר הכוללת יותר הסברים והתנסות.( היות ויש יותר זמן).

אם אתם חושבים להזמין תכנית / הפעלה נוספת לקהל מעבר לסדנת שוקולד צריך לקבל החלטה איזו תכנית נוספת להזמין ומתי לקיים אותה?האם אתם מעוניינים לפתוח קודם ב סדנת שוקולד ורק אחר כך בתכנית הנוספת או שלהיפך?גם את ההחלטה הזו תקבלו בהתחשב בעובדה האם יש ארוחה באירוע או שלא.

בכל מקרה אם אתם מעוניינים בתכנית נוספת מעבר לסדנת שוקולד כדאי להזמין תכנית בעלת אופי שונה:תכנית שתפעיל את כלל הקבוצה ותאפשר לקהל להשתחרר ולהיות אנרגטי כהכנה ל סדנת שוקולד או אחריה.

סדנת שוקולד מתאימה לכל גיל ולכל סוגי האירועים כמו:ערב נשים, מסיבת הפתעה, ערב צוות, ימי הולדת למבוגרים וכו'.


אודות מחבר המאמר

שי יובל - Drum play

מעגל מתופפים לימי הולדת למבוגרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.