אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרי תיירות

קידום אתרי תיירות הוא תהליך לא פשוט שלוקח זמן רב בגלל מספר סיבות עיקריות, שהם:

 

למה קשה לקדם אתרי תיירות באינטרנט אפילו שמרביתם מכילים מעט מידע ותוכן...?

הסיבה היא פשוטה וקלה, לאתרי תיירות שמקודמים ברשת האינטרנט יש וותק רב וניסיון בתחום בו הם עוסקות, כיום כל מקדם אתרים או כל איש שיווק באינטרנט פותח אתר לווין בנושא התיירות בשביל לבצע החלפות קישורים כאלו ואחרים עם אתרים באותו התחום, שזהו חלק מהנדל"ן האינטרנטי שבו הוא מחזיק.

כמובן שאתר נוסף שמשמש לקידום אתרים אחרים הוא תמיד טוב ואף פעם לא מזיק, אבל בשביל להגיע למצב בו אתר תיירות יכול להגיע לפסגות מנועי החיפוש ברשת ולהשאיר גז למתחרים, זוהי עבודה סזיפית קשה ולא פשוטה בכלל, במיוחד לאור העובדה שכיום האולגריתם של מנועי החיפוש ושל גוגל בפרט התשנו ונהיו מסובכים יותר לפתרון בעיות קידום שונות.

נושאים ספצייפים כגון: השכרת רכב בחו"ל, ביטוח נסיעות לחו"ל, הפלגות נופש וחופשות סקי, הם נישות בפני עצמם שעשרות חברות כבר דאגו למתג את עצמם בתחום ולשים אותם על מפת רשת האינטרנט בארץ ומיוחד בעולם.

אז השאלה הגדולה באמת היא... כמה קשה לקדם אתרי תיירות באינטרנט ומה באמת צריך בשביל להביא אתר תיירות לטופ של הטופ במנועי החיפוש ברשת...? במילה אחד, התוכן הוא המלך! וכנראה שזה גם מה שיהיה בעתיד בענף!

בהצלחה לכולם!

 


אודות מחבר המאמר

בקרו אותנו בפורטל התיירות שלנו טרוול אינפו - הכל על חופשות וטיולים בחו"ל...וגם בארץ!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.