אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אינסטלטור - אינסטלציה

אינסטלטור

כמעט כל אחד מאיתנו סבל מבעיית אינסטלציה כלשהי. בין אם מדובר בברז דולף, בצנרת סתומה, ברטיבות בקיר או בצינור שהתפוצץ – אינסטלטור הוא אחד מבעלי המקצוע המבוקשים ביותר. אכן, ישנן בעיות אינסטלציה שלא בהכרח דורשות הזמנת אינסטלטור, כמו למשל התקנת ברז חדש. אולם יש אנשים שמעדיפים לא להתעסק עם תחום זר ומנוכר כמו אינסטלציה, וקוראים לאינסטלטור עם כל בעיה קטנה שמתעוררת.

מי שהתנסה בהזמנת אינסטלטור לביתו חווה בוודאי לא מעט תסכולים שגרמו לו לחשוש מהפעם הבאה שבה תתגלה נזילה בביתו. למרבה הצער בשוק ישנם חאפרים רבים שלא זכאים לשאת את התואר אינסטלטור שבו הם מתהדרים. סיפורי האימה הם רבים ומשונים: אינסטלטור ש"פתר" בעיית נזילה באמצעות סרט דבק, אינסטלטור שהרס קירות ורצפות לחלוטין עד שאיתר את מקור הנזילה, אינסטלטור שקובע איתך לשעה 16:00, מגיעה בשעה 20:00 ובסוף מחייב אותך בתעריף לילה, ועוד אינספור עלילות ומעשיות. אין זה פלא שציבור האינסטלטורים זוכה לחשדנות רבה מצד הלקוחות.

לכן, בכל פעם שמתעוררת בעיה ואתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור, אל תמהרו להזמין את השם הראשון במדריך הטלפונים או בתוצאת החיפוש באינטרנט. ישנם מספר דברים שחשוב לבדוק לפני הזמנת אינסטלטור. הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד לבחור באינסטלטור שקיבלתם עליו המלצות ממכרים או קרובים שנעזרו בשירותיו, או אפילו מאתרי צרכנות באינטרנט הממליצים על בעלי מקצוע. חשוב מאוד לא להתפתות להזמין את אותו אינסטלטור שמציע לכם את המחיר הזול ביותר, כיוון שעלות העבודה אינה מעידה על איכותה. ההפך הוא הנכון. בדרך כלל אינסטלטור שגובה תשלום נמוך במיוחד עושה זאת על חשבון איכות החומרים והציוד שעימם הוא משתמש.

כמו כן, חשוב לזכור שהצעת המחיר הראשונית שהאינסטלטור מעניק לכם טרם ביצוע העבודה יכולה בהחלט להשתנות. לעיתים קרובות המחיר שתשלמו בפועל יהיה גבוה מזה שקיבלתם בהצעת המחיר, כיוון שלא אחת האינסטלטור נאלץ להתמודד עם בעיות בלתי צפויות במהלך העבודה, שמייקרות את עלותה. זו סיבה נוספת מדוע לא כדאי להעדיף את האינסטלטור הזול ביותר.

אם כבר הגעתם לסיטואציה הזמנת אינסטלטור הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ע"י המלצות מחברים או קרובים שלכם. אינסטלטור שכבר עשה עבודה תקינה במחיר הוגן, מוכר וידוע אצל מכרים, הוא אחד שכבר הוכיח את עצמו. ראו מקרה אינסטלטור בנתניה.


אודות מחבר המאמר

אורי ג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.