אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פוליש – מה זה כולל?

פוליש הוא מושג שמגיע מן השפה האנגלית, ומשמעותו "להבריק". זהו חלק מתהליך של ניקיון, בו משתמשים בחומרים שונים, ואף במכונה מיוחדת שמשאירה את המשט נקי ומבריק לאורך זמן. חברת ניקיון וחברת פוליש משתמשות במגוון חומרים וציוד לשם הניקיון ובחומרים אחרים בשביל פוליש. חשוב לוודא בטרם סוגרים עם חברה, כי היא משתמשת בציוד המתאים היות ויש בתחום גם חברות שמבצעות ניקיון עם סמרטוט וסחבה כפי שיכולתם לעשות בעצמכם. וודאו כי יש ברשותה מכונות פוליש מקצועיות וכי העובדים מיומנים בעבודתם.

 

פוליש – מה זה כולל?

בדרך כלל, משלבים את פעולה של פוליש יחד עם ניקיון. לרוב תמצאו חברות ניקיון רבות שמתפקדות גם בתור חברת פוליש. זה כולל ניקוי כללי של הדירה, ניקיון ארונות המטבח, ניקוי יסודי של פאנלים, ברזים ואמבטיות, חלונות ותריסים, משקופים, דלתות, ועוד. את הניקיון הכללי תוכלו לעשות בעצמכם, ויש שיגידו שגם את ההברקה. יש גם מי שישכיר לכם ציוד של פוליש בכדי שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

 

אם כבר מחליטים להשקיע כסף בניקוי מסוג זה, עדיף לשכור חברת פוליש שתעשה זאת עבורכם. קודם כל, מלבד עלות המכשור תצטרכו לרכוש חומרים, שאולי תשתמשו בהם פעם אחת בלבד. מעבר לכך, לא בטוח שתצליחו להשיג את אותה התוצאה והיות וכבר החלטתם להשקיע סכום כסף, עדיף שלא תתפשרו על האיכות.

 

פוליש – מתי זה מתאים?                                                                                                  

ישנן סיבות רבות לעשות בבית הברקה כללית, בין אם לבד ובין אם באמצעות חברת פוליש. למשל באם אתם עורכים אירוע בבית, למשל חנוכת בית, בר מצווה לבן, או כל דבר אחר, ואתם רוצים בית מבריק במיוחד עבור האורחים. זה גם יכול להיות דווקא אחרי האירוע, שתרצו לנקות ולצחצח כמו שצריך, ולהשאיר ברק באמצעות פוליש.

 

יש גם את מי שאוהב את הבית נקי ומבריק ביום יום. לשם כך, יכול להיות שישעו ניקיון הכולל הברקה פעם בכמה חודשים, למשל על ידי שכירת שירותים של חברת פוליש, ויש מי שנעזרים בשירותים אלו בתדירות גבוהה יותר.

 

פוליש – גם למשרדים                                                                                                        

ניקיון הכולל פוליש הינו לא רק נחלתם של אנשים פרטיים אלא גם שירות שארגונים נעזרים בו. הארגון יכול להעסיק עובדי ניקיון שמיומנים בתחום, ולרכוש את המכשור והחומרים המתאימים, או לשכור שירותים של חברות שעוסקות בכך. היתרון בעבודה מול חברה היא שאין צורך להחזיק את כל הציוד באופן קבוע, וגם, שאפשר לשנות את התדירות בה שוכרים שירות כמו פוליש.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס - כתיבת מאמרים ותוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.