אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביוון לכל אי קסם משלו

חופי ים מרשימים, טברנות שוקקות חיים, אוכל ים תיכוני משובח וכל אלו לצד הצוקים הפראיים והיערות הירוקים המאפיינים את האיים. חופשה ביוון מספקת לכם את כל מה שאתם חולמים עליו. יוון הינו מקום עלייה לרגל לאלפי תיירים מכל העולם. המפרצים הלבנים, האתרים הארכיאולוגים המרתקים, אוצרות הטבע, החופים וחיי הלילה הסוערים, הפכו את יוון ליעד תיירותי נבחר. ניתן למצוא אזורי נמל ובילויים ללא הפסקה.  זוהי חגיגה שאין לה סוף.

 

במידה ואתם מחפשים חופשה שעיקרה בטן גב, פחות היסטוריה ויותר אוכל ושמש, האיים הבאים יענו על הצרכים שלכם: נאקסוס, סנטוריני, פארוס, מילוס, לסבוס, כרתים. אוהבים רעש, מסיבות, אנשים מכל העולם? בקרו באיוס, רודוס, מיקונוס. בקטע של חופשה שקטה? האיים סריפוס, סיקינוס, קימולוס, אגיסטרי, פסארה פאקסי יעניקו לכם את זה. רוצים לשלב גם מעט היסטוריה ומיתולוגיה יווני? האיים : דלוס, אגינה. מחפשים להתרחק מהכל?  איים מבודדים במיוחד: אנאפי, קאסוס, דונוסה. בעבור כל סוג של חופשה אשר תבחרו לעצמכם, מומלץ מאוד לשלב גם טיולים יוון, באיים השונים.

 

במשך כל ימות השנה ובקיץ בעיקר מתמלאים האיים ביוון בהמוני תיירים מכל העולם שבאים לטעום מן החוויה המיוחדת והאינסופית שהיא מציעה. באיי יוון תוכלו ליהנות ממזג אוויר קיצי ברב חודשי השנה. חופים קסומים, נופים מרהיבים, ספורט ימי, טרקים, קלאבים מפנקים, טברנות עם הופעות מוזיקה חיות, חיי לילה סוערים, מטעמים יווניים, אירועי תרבות, אתרים ארכיטקטוניים והיסטוריים, שיט לאיים ולכפרים סמוכים, אתרי טבע מקסימים שבהם ניתן לטייל והכי הכי חשוב, המון שמחת חיים.

 

במהלך חופשה ביוון תוכלו לנוח על חופי הזהב, לעשות ספורט ימי, להתפנק בקלאבים, להתרשם מאתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, לבקר במוזיאונים, לעשות שופינג, לטייל בטבע, לסעוד בטברנות, לשמוע מוזיקה יוונית, ליהנות מסצנת חיי הלילה התוססת, מחופים אינסופיים ונוף קסום.

ליוון שרותי תיירות מהמפותחים ביותר, בתי מלון ביוון ברמה גבוהה. כמו כן, קירבתה כשעת טיסה מישראל, מה שהופך אותה ליעד נופש זמין וקרוב והדילים ליוון מוצעים במחירים מצוינים. מרביתן של הטיסות ליוון נוחתות באתונה. גם אם אתונה היא אינה היעד שלכם, מומלץ לקחת אותה בחשבון ולהישאר בה לפחות יום אחד. זוהי עיר מיוחדת אשר מציעה מגוון רחב של אטרקציות שונות.

 


אודות מחבר המאמר

הדני

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.