אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג נרל אלקטריק מקררים

טיפ מקררים: ברוב המקרים כאשר המקפיא לא מקרר היטב, הדבר נובע מהצטברות קרח על התרמוסטט, או מאיטום פתחי האוורור הפנימיים שלו המכשיר. הרשו למקרר להפשיר כמה שעות וחברו אותו לחשמל בשנית, במקרים רבים פעולה זו יכולה לפתור את הבעיה. לעצות נוספות בנושא מקררים המשיכו לקרוא.

יום קיץ, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית בגלל מזג האוויר, קרינת השמש צורבת והזיעה ניגרת כמו מים. השאיפה הגדולה היא להיכנס לתוך הבית, לגשת למקרר ולקחת איזה משקה צונן. אך מה עושים כאשר הוא מתקלקל? כיצד מוצאים טכנאי מקררים? האם אפשר לשמור על מקרר תקין? אילו סוגי מכשירים מומלצים לקנייה ומדוע?כי בעיה במקרר מקולקל היא יותר חמורה מקולה חמה, ואי שמירה על המזון שלנו צונן פוגעת גם בטריותו, מעודדת התפתחות פטריות ועובשים, גורמת לריחות רעים, ונוסף על כל זה, גם בזבוז כסף על כל המוצרים שנזרקים לפח מהר יותר.

צריכים אינפורמציה על תיקון מקררים? הנה מעט אינפורמציה שימושית על תחום הקירור:לשמירה על פעולה טובה של המקפיא והמקרר שלכם, שימו את המכשיר בפינה קרירה, בריחוק קל מהקיר, והקפידו לשמור על הדלתות סגורות. וגם, השתדלו להשאיר את פתחי כניסת האוויר פנויים בכל זמן והשתדלו לא לכוון את המכשיר על עוצמה גבוהה מדי בלי הצורך.צריכים תיקון מקרר?

בררו אם המכשיר שלכם עדיין מכוסה באחריות. במקרה שלא, לא תהיה לכם ברירה אלא לשלם מינימום 200 ש''ח על בדיקת הטכנאי ועוד תמורת התיקון.

במידה ותיקנתם, בקשו אחריות עבור התיקון.מעוניינים לקנות מקרר? מכשירים מתוצרת ישראלית ותיקונם לרוב זולים יותר ממכשירים מתוצרת חוץ, ועם זאת איכותם טובה באותה מידה.

במידה ותקציב אינו מהווה בעיה, תוכלו להשיג מכשיר איכותי ויוקרתי אשר כולל תכונות נוספות כגון בקרת קירור מתוחכמת ומרחב אחסון גדול משמעותית מהמכשירים הפשוטים.


אודות מחבר המאמר

כדי ללמוד עוד על מקררים במבצע או נושאים אחרים בתחום זה, הכנסו לאתר http://www.lebait.co.il/?p=1187. קריאה מהנה!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.