אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אסאדו אירועים

מה עדיף? קייטרינג כשר או לא כשר, חלבי או בשרי, ומה עושים לגבי הקינוחים?

גם אם תשקיעו בכל פרט ופרט באירוע שלכם - תערכו אותו באולם הכי נחשב, תביאו מופע חי מצוין, תדאגו לעיצוב נקי ויקר ותהפכו את הערב לאקסטרווגנזה של ריגושים - עדיין המדד הכי משמעותי בעיני המוזמנים הוא מדד טיב האוכל.

מתברר שלא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם המוזמנים שלכם, זאת הסיבה שבגללה כאשר בוחרים קייטרינג אסאדו, פרט לטעם טוב יש מספר דברים נוספים עליהם פשוט אסור לוותר.

מבחר עשיר: לפי שיטת השווארמה נטען שלא על החומוס-צ''יפס-סלט לבדם נרכיב את המנה, כי אם הדבר המשפיע הוא שילוב הרטבים.

הישראלי הממוצע חובב ערב רב של מנות עיקריות ותוספות שמהן ניתן לטעום ולמלא את הצלחות בכל טוב, לכן, כדי שכולם יהיו שבעים ושבעי רצון, עדיף לשכור קייטרינג בדרום עם מספר רב של מנות ותוספות.

בופה או הגשה: זהו אחד השיקולים הכי משמעותיים, האם לבחור בופה מה שיכול לחסוך בהוצאות ומציג בפני האורחים שלכם מבחר עצום של מנות שמהן ניתן לטעום, או הגשה לשולחנות, אשר מאוד נוחה למוזמנים. בדרך כלל, אנשים מבוגרים מעדיפים הגשה לשולחן, אך במידה ורוב האורחים הם צעירים, בופה הוא בחירה טובה יותר.

קינוחים: אין אחד שלא אוהב קינוח. בשלב הזה עדיף לבחור דווקא בקינוחים רגילים ופשוטים שבטוח שכולם אוהבים, שוקולד, גלידה ופירות.

השאלה הגדולה היא האם להעסיק קייטרינג כשר, כאשר גם כאן הגורם הכי משפיע הוא האורחים שלכם.

במקרה שמרבית קהל האורחים שומרים על כללי הכשרות כדאי להתחשב בצרכיהם, אמונותיהם ורגשותיהם - כי הרי הם אלה שאמורים להנות מהארוחה.ככל הנראה בחירת חברת קיטרינג והרכבת התפריט יהיו ההחלטות הכי חשובות בערב האירוע שלכם, לכן כדאי להפעיל שיקול דעת - כי ההשקעה הכי חשובה היא בבופה.


אודות מחבר המאמר

אם אתם מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים על קייטרינג בצפון, קייטרינג בתל אביב או על קייטרינג בירושלים, חזרו בהקדם לקרוא את הטקסטים הבאים שלנו על הנושא. תודה רבה!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.