אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספא ים

ספא ים מתמקד כמו שמו, בים.קהל היעד שימצא עניין מיוחד בו הוא כמובן אוהבי הים וסביבתו. ספא ים מציע אפשרות לשלב טיפולי ספא סטנדרטיים עם חוייה חוץ מבנית, טבעית יותר. מרכזי ספא המציעים חבילות ספא ים שונות יציעו אותן לרוב בקיץ, כאשר בעונת החורף חבילות ספא אלו יכללו לרוב טיפולים במרפסת שמש עם נוף לים אך מן הסתם לא חוייה ישירה שלו.

ספא ים - קהל היעד

ספא ים יתאים מאוד לקהל המעוניין לשלב טיפולי ספא עם נופש קצר. מרכזי ספא הממוקמים בכפרי נופש על שפת הים והכנרת יתנו מענה מצויין לדרישה זו. באילת מוצעות חבילות הספא בים המשלבות גם פעילות אתגרית במים ולאלו המחפשים חוויה כוללת ניתן יהיה לצאת להפלגה ולהמר בקזינו של הספא.

 

קהל החובב הפלגות ימצא עניין רב בספא ים.חבילות ספא ים אחדות משלבות יחד עם טיפולי הספא עצמם הפלגה ביאכטה ללב ים, ובחלקן תוצע אפשרות לינה. סוג ספא זה מתאים בעיקר למסיבות רווקים/קות, חברות וקבוצות המעוניינות לציין אירוע כלשהו. זוגות המעוניינים בפינוק רומנטי ימצאו את האפשרות הזו כמפתה, כמו כן הספא בים בהפלגה מתאים מאוד להצעות נישואין, כאשר ההפלגה הופכת לפינוק רומנטי ארוך ומושלם.

 

כל שנה מגיעים אלפי אנשים מכל העולם לנפוש בים המלח, וחבילות ספא המוצעות באיזור זה מיוחדות ומתאימות לקהל המבקר באיזור. רוב החבילות מוצעות בבתי המלון סביב הים עצמו, וחלקן מוצעות בכפרי הנופש והקיבוצים הסובבים את האיזור כולו.אנשים בעלי מחלות עור שונות בעיקר ימצאו את השילוב הזה כאידיאלי מאחר שבים המלח מוצעות חבילות ספא ים המשלבות בתוכם טיפולים בעזרת מינרלים טבעיים, מריחת הגוף בבוץ ועוד. חבילות אלו מוצעות גם באיזורי המעיינות והחמים בישראל. חבילות מסוג זה יכללו לרוב טיפולים טבעיים באוירה כפרית ויציעו אפשרות ללינה במקום.

ספא ים - חבילות וטווח מחירים

חבילה זוגית לספא המשלב יחד עם הטיפולים השונים המוצעים בו אפשרות לשהייה בבריכה מחוממת, גקוזי וחוף ים פרטי תעלה כ-500 שקלים. חבילת הספא בים מסוג זה תתאים גם לחורף.זוג המעוניין לשלב ספא עם שהייה במלון יהנה מחדר פרטי עם נוף לים בספא הממוקם בכפר נופש בעל חוף ים משלו ויהנה מארוחות מלאות יאלץ לשלם כ-1150 שקלים.

 

ספא ים הכולל הפלגה רומנטית ומפנק לאחר הטיפולים יעלה לזוג כ-1250 שקלים, כאשר משך הפעילות מתפרסת על פני כל היום וכוללת ארוחות מלאות.בים המלח חבילת ספא ים הכוללת לינה ושימוש במתקני המרכז/המלון תעלה בין 520 לכ-850 שקלים לאדם ללילה. כפרי הנופש השונים בארץ מציעים חבילות פינוק שלמות הכוללות לינה בבקתות/צימרים שבמקום החל מ-1200 שקלים לזוג.

ספא ים - סיכום

ספא ים הינו שילוב מוצלח של אהבת הים עם פינוקי ספא ליום הירגעות מושלם. ספא זה מושך אליו קהל ספיציפי המעוניין בחוויה יחודית מעבר לטפולי הספא הסטנדרטיים.המעוניינים יוכלו לשלב ספא עם הפלגה, לינה בחוף ים פרטי או טיול סוסים רומנטי על שפת הים. רוב החבילות המוצעות כוללות זמן אירוח גבוה משל ספא רגיל, משלבות בתוכן אטרקציות ים שונות ובדרך כלל מציעות שימוש מלא בכל מתקני הספא במקום.חבילות ספא ים המשלבות הפלגות מציעות לקבל את הטיפולים תוך כדי ההפלגה או לפניה. טווח מחירי ספא הים גבוה יותר ממחירי ספא רגיל והוא פונה לנתח מטופלים מצומצם יותר. ספא ים מציע פינוקים יחודיים רק לו ומבטיח הנאה מושלמת מסוג אחר.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.