אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מזרח תאילנד למטייל

מחוז טראט

מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים. חלק מתהליך המעבר כרוך בשייט בסירה מקומית על נחל המקונג, עד המזח בקמבודיה.גולת הכותרת והאטרקציה המענינת ביותר של המחוז הוא האי קו צ'אנג שהוא אחד האיים הגדולים ביותר בממלכת תאילנד.האי די קרוב לחוף ובעזרת סירות מהירות או מעבורות ניתן להגיע אליו יחסית מהר, שזה אומר בין  ארבעים דקות או לשעה שייט בניחותא.על האי יש יערות טבעיים עם שמורות טבע מהגדולות ביותר בממלכה. חברות צרפתיות בנו כאן מערכת גלישה וטיפוס על עצים בעזרת חבלים אומגות סולמות ומשטחי צפיה עם מנוחה בצמרות העצים. כדאי לצלם את המפרץ בזמן המנוחה.למיטיבי לכת ואוהבי טיולים רגליים מומלצים ומסלולי טרקים עם הליכה על כל ההרים שנמצאים במרכזו של האי.בשנים האחרונות השתכללו השיטות ונכון להיום ניתן לבלות עם כל המשפחה על העצים ובמחנות קמפינג עצמאי.האי הוא אחד המקומות השקטים ביותר של תאילנד בניגוד לאיים, פוקט, קופיפי, קו לנטה והאי קוסמוי.חוץ מקו-צ'אנג צמודים למחוז עוד כ-40 איים שמגיעים אליהם על ידי מעבורות או  ספידבוט  סירות מהירות, גם איים אלו מהווים חלק נכבד משרשרת האיים המבוקשים ביותר במחשבתם של הצוללנים מכל העולם שבאים לבצע צלילה כמו שצריך.ייחודם של איים אלו היא העובדה שהם פחות מאוכלסים ופחות תיירים מגיעים לכאן.

אל המחוז מגיעים :ברכב : יוצאים מבנגקוק מזרחה על כביש סוּקוּמוויט צמוד לקו החוף המזרחי הנקרא כביש מספר שלוש.בטיסה: אפשרי לנחות בנמל התעופה של צ'ונבורי ולהמשיך במוניתעד לאחד המפרצים, מכאן ממשיכים על גבי סירות.באוטובוס: מבנגקוק ישנם קווי אוטובוס סדירים כל היום חלקם ישירים וחלקם עם עצירות בדרך, זמן נסיעה של אוטובוס לדרום המחוז הוא כ- 5 שעות. בדרככם אל המחוז טראט והאי קוצ'אנג, הדרך רצופה גשרים ונופים עוצרי נשימה, לכל אורכו של הכביש ניתן לרדת לחופים מקסימים, לבצע צלילות ושיוטים לאיים קטנים הצמודים למחוז, אפשר ליהנות כאן יום שלם רק על הדרך לאי קו צ'אנג.ואם כבר אתם בדרך, אז עצרו בעיר הקייט פטייה, כאן חובה לערוך ביקור בחוות הפילים הצמודה לעיר, החווה מטפלת בפילים מבוגרים ופגועים ועוזרת להם להגיע בנחת לימיהם האחרונים בשיבה טובה.מי שלא רוצה פילים מוזמן להגיע לחוות התנינים, ולראות תנין ענק מהגדולים בעולם, או להעביר יום שלם בחוות גני נוג נוצ' שלא רואים בשום מקום חיי צמחים כאלו וגן חיות בשיטחו. 

חוף פוקט


אודות מחבר המאמר

מחבר המאמר ממליץ למטיילים היכן לבקר ומה לראות.

אתר מומלץ למידע.

http://www.2thailand.co.il/

רצועת החוף של האי פוקט

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.