אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות לאירועים - אירוע מנצח

אטרקציות לאירועים - אירוע מנצח

אטרקציות לאירועים, מי החל עם הרעיון? מהי אטרקציה ולמה צריך אותה כנספח לאירוע? אטרקציה מקורה מהמילה האנגלית: attraction. דהיינו, דבר שאליו אנשים נמשכים. דבר מושך. מה הקשר בין אטרקציות לאירועים? ככל שבאירוע מוטמעות כמה שיותר אטרקציות לאירועים, כך כמות גדולה יותר של אנשים נמשכים ומגיעים אל אותו האירוע ובכך הוא הופך להיות אירוע מנצח. השאלה הנפוצה ביותר היא: איך אפשר לחדש באטרקציות שונות, איך אפשר לגרום לקהל להסתקרן ולהגיע לאותו אירוע, כיצד יכולים לגרום לקהל להיות מופתע ובמקביל המום מאותו אירוע?

אטרקציות לאירועים - העבר לעומת היום

בעבר, אטרקציות לאירועים היו מורכבים מעוגה מיוחדת, זרים מפרחים מיוחדים, שמלת כלה מעוצבת, מוזיקה עם סאונד איכותי ואלבום צילומים. היום, לעומת זאת כל לקוח מעוניין שבאירוע שלו יהיו מיטב אטרקציות לאירועים הקיימות. אטרקציות לאירועים תפסו תאוצה דרך כלי התקשורת, כאשר אירועי סלבריטאים ובני העשירון העליון הוצגו על מרקע הטלוויזיה והפנטזיה של אנשים מהשורה להידמות וליישם אירוע מסוג זה עם אטרקציות לאירועים מסוימות החל לחלחל. כאשר חברות להפקת אירועים גילו את הפוטנציאל העצום של אטרקציות לאירועים הם החליטו להציע מגוון אירועים שלהם הם סיפחו אטרקציות דומות לאלו שנראו באירועי אותם כוכבנים. ככל שכמות חברות ההפקה גדלה, כך גם גדלו מגוון אטרקציות לאירועים, כשהמטרה הייתה לזכות בלב הצרכן בזכות האטרקציה הבומבסטית והיצירתית ביותר. כיום, לא קיימת חברת הפקות אירועים אשר אינה מציעה אטרקציות לאירועים ללקוחותיה.

אטרקציות לאירועים - רעיונות שונים

החלטנו להביא בפניכם סוגים שונים של אטרקציות לאירועים אשר "לכדו אותנו" ביצירתיות שלהם:

סרטי אנימציה - יצירת סרטי אנימציה המוקרנים על גבי מסך ענק באירוע עצמו. בסרטים אלו בעל השמחה הוא הגיבור הראשי שמצטייר כדמות מונפשת. רעיון זה לכד את עיננו מפני שכולנו כילדים גדלנו על סרטים מצוירים וכל אחד אימץ לחיקו את הגיבור שלו. אין דבר יותר כיפי ומעניין מאשר להחיות את חוויית ילדותינו, אך הפעם לראות במו עיננו עם קהל נוסף של אנשים אותנו בתור הדמות המונפשת.

דוכנים - מה יותר כיף מאשר להגשים את חלומו של ילד בן 13 ולעשות לו את מסיבת בר המצווה בצורה שתמיד חלם עליה. דוכנים הם אטרקציות לאירועים. דמיינו מצב שבו מכניסים ילדים בני 13 לאולם אירועים המורכב מדוכנים שונים: דוכן משחקי פליי סטאשיין, דוכן גלידות טעימות, דוכן סרטי פעולה עכשוויים, דוכן משחקי מים, דוכן קליעה למטרה ועוד ועוד.

אטרקציות לאירועים ספורט - אטרקציות אקסטרים הם אטרקציות לאירועים. אירועים אשר נותנים למשתתפים את האופציה להשתתף בסוג זה או אחר של ספורט: קיאקים, תחרויות אופניים, משחק הפיינטבול ועוד.

תיפוף - מעגלי מתופפים לאירועים של אנשים העוסקים בתחום המוזיקה והבידור.

אטרקציות לאירועים - שיטת הפרסום "מפה לאוזן"

אטרקציות לאירועים הן השיטה הטובה ביותר ליצירת חוויה בלתי נשכחת עבור הקהל לגבי אותו אירוע. במדינתנו הקטנה חווית האטרקציה המוצלחת תעבור מהר מאוד מפה לאוזן ותפרסם את הלקוח ואת החברה להפקת אירועים, שביצעה את כל תהליך תכנון האירוע האטרקטיבי. דבר זה יגרום לעלייה במוניטין של החברה בצורה אורגנית, ללא הצורך בפרסום יתר. אנשים במדינה מעדיפים לשמוע המלצות מאנשים אחרים אשר חוו על בשרם חוויה של אירוע אטרקטיבי זה או אחר וזאת מאשר לקרוא על האטרקציות ולהתרשם מפרסומים שונים של החברות להפקת האירועים. ישנן שיטות שונות לפרסום של החברה להפקת האירוע: פרסום באינטרנט, פרסום בעיתונים שונים, כתבות תדמית באמצעי תקשורת, אך כאמור הצורה הטובה ביותר היא על ידי המחשה ועל ידי אנשים שכבר חוו את אותו אירוע.

אטרקציות לאירועים - קונות את לב הקהל


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.