אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך למצוא תשובות לשאלות?

איך למצוא תשובות לשאלות?

* תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?.

מה השיטה למצוא תשובות לשאלות? לפעמים יותר טוב לא למצוא תשובות לשאלות, לפעמים טוב שיש שאלות, אם אדם ידע את כל התשובות אין התחדשות, החיים יותר מעניינים שיש שאלות. איך אדם יכול למצוא תשובות לכל שאלה תשובה. נוסחה מדוייקת למצוא תשובות לכל השאלות. הדרך היא ע"י הבנת הגורמים שעליהם היא מבוססת. האם כדור הארץ עגול? הנחת יסוד ראשונה יש כדור ארץ. הנחת יסוד שאו שטוח ואו עגול. האם כדור הארץ עגול או שטוח כל שאלה מבוססת על הנחות יסוד. מניח שיש דבר כזה גשם, מחר ושהוא יהיה מחר. ואז הוא שואל האם ארטב בגשם? הנוסחא המדוייקת למצוא תשובות לכל השאלות ע"י שמבין הנחת יסוד של השאלות. אדם צריך לשאול מה הנחת היסוד של השאלה.

שאלה אפשרית כאשר יש כמה אפשרויות. כל שאלה מכל סוג תמיד יוצאת משיש כמה אפשרויות שונות. עליו לחקור את מהות הדברים של השאלה. השאלה היא האם מחר ירד גשם? באה מההנחות שיש גשם ושיש מחר שיש גשם ושיש אין גשם. ינסה להבין מה המאפיינים שעליהם מבוססת השאלה, ידע את הידע האפשרי על מחר על גשם על אין גשם. מה הגורם של כדור הארץ סך מידע אפשרי על כדור הארץ על משטח ישר, ברור שכל אחד יגיד מה חידשת. מה וכי אפשר לדעת את כל המידע על כדור הארץ או הכל על מה זה גשם? אם האדם היה יודע את כל המידע החיים שלו כבר לא היו מעניינים. העניין כאן לגבי הדברים שיאפשרו לך להנות מכך שאתה לא יודע. זה נחמד לדעת שאתה לא יודע הכל אחרי שאתה כבר יודע הכל. האם יש סיבה האם אין סיבה. רק אם האדם ידע את הדברים הבסיסיים רק אז יוכל להנות מהדברים שהוא לא יודע על המציאות.

האם מה שאני רוצה זה מה שאני רוצה? האם יש תכלית לחיים שלי? ע"י שאדם חוקר את הנחות היסוד, מי שייקח את כל השאלות בעולם המהותיות ויפרק על מה הם מבוססות הכל דואליות. יש הנחה בין הבדל בין בחירה לאין בחירה, הנחה בין תכלית לאין תכלית האם בכלל יש שאלה? מה שהוא צריך להתמקד האם בכלל יש שאלה? האם בכלל יש הבדל בין תכלית לאין תכלית האם במהות שלהן יש הבדל? התכלית והאין תכלית הטוב והרע היש והאין והדבר והיפוכו הן ישות אחת. אין שום שאלה, כל מה שאדם צריך לשאול מה זה תכלית ומה אין תכלית ומה גורם לכך להיות מסודר ומה גורם לכך להיות אקראי וכאשר הוא יעשה מספיק פעמים את הדברים בסופו של דבר הוא יגלה שהיש והאין הדבר והיפוכו שניהם ישות אחת - שהוא יבין הוא יראה שאין שום שאלה אדם צריך לשאול את עצמו מה זה תכלית מה זה אין תכלית? במציאות יש נפרדות ורק כאשר אתה מבין שהכל אחד אתה יכול להינות מהנפרדות של המציאות, והוא יוכל להינות מכך משאין תשובות לכל השאלות במובן החיצוני, ואז אתה נהנה מחוסר הידיעה בחיי היום יום.

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות בנושא הנאה, אושר, חינוך, פסיכולוגיה, מאמרים ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר איך למצוא תשובות לשאלות?

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.