אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה באמת אינך מוצא את האמת?

למה באמת אינך מוצא את האמת?

* אמת - חיפוש האמת - למה באמת אינך מוצא את האמת?.

אני מחפש את האמת ולא מוצא מה הסיבה? תשובה חד משמעית לכל מחפש אמת, כל מי שמחפש את האמת ולא מוצא התשובה לשאלה למה אתה לא מוצא. כל אחד ואחד שמנסה להבין את האמת ולא מצליח. עדיין יש לו ספקות, האדם רוצה לדעת את האמת ולא יודע אותה. התשובה לשאלה שישאל את עצמו את השאלה הבאה: למה אני רוצה לדעת את האמת? מה הסיבה שבגללה אני רוצה לדעת את האמת.

אז אדם אומר כי האמת היא X וכך... כל אחד מביא הסברים. אדם שואל יש לי רשימת הסברים A-Z התשובה יותר פשוטה הסיבה היא שאתה לא מוצא את האמת בגלל הסיבות שבגללן אתה מחפש את האמת. אני מחפש את האמת בגלל X אדם אומר אני מחפש את האמת כי אני אחיה יותר טוב. אתה מחפש לחיות יותר טוב. כי אתה מחפש את האמת כדי לחיות יותר טוב. מה הסיבה שבגללה אני מחפש את האמת. לחפש את האמת באמת פירושו לחפש את האמת למען האמת, מה הסיבה שאתה מחפש את האמת התשובה שצריכה להתקבל כדי למצוא את האמת כדי לדעת מה האמת ללא שום סיבה רק למען האמת רק כדי לדעת את האמת התוצאה והסיבה הם אחד. למה אני רוצה לדעת את האמת שזו התוצאה - כדי לדעת את האמת שזו הסיבה.

כל זמן שאדם רוצה לדעת אמת בגלל דבר חוץ מלדעת את האמת. הוא לא באמת רוצה לדעת את האמת. אתה אוהב את הדבר הזה למה? כי זה גורם לי לכך וכך. זה אומר אתה לא אוהב את הדבר הזה. התשובה היא חד משמעית: אתה רוצה לדעת למה אתה לא מוצא: תשאל למה אני מחפש אותה? הסיבה יותר חשובה מהאמת אם תוכל להסביר למה אתה מחפש את האמת, האמת רק תשרת להגיע למטרה. אבל אם אתה מחפש את האמת למען האמת אז אתה מחפש באמת את האמת. אתה צריך להיות מחובר לאמת באופן אמיתי האמת יש תנאי אחד לדעת אותה. מה התנאי? שבאמת תרצה לדעת את האמת. ברגע שבו באמת תרצה לדעת באותו חלקיק רגע תדע את האמת. תלוי בכך שתהיה אמיתי ללא שקרים אני רוצה לדעת מסיבה כזו וכזו למשל. אתה לא יכול לשקר להגיד אני מחפש את האמת כי זה יעשה כך וכך.

נכון שאתה מתחיל מכך, אתה באמת צריך לדעת לרצות את האמת. אם אתה לא אמיתי ורוצה בכלל משהו אחר, איך תדע את האמת? בא לך לחיות בשקר? תגיד שהאמת לא חשובה לך מאשר תשקר. מה שחשוב לי לחיות טוב, הרבה יותר תתקרב לאמת יותר מאשר תשקר ותגיד האמת חשובה לי. ע"י שהאדם רוצה לדעת את האמת, והוא אמיתי עם עצמו עד הסוף. הוא אומר לעצמו את האמת עד הנקודה האחרונה אמיתי עם עצמו עד הסוף. וע"י שאדם מחפש את האמת למען האמת, נכון שגם קשה לאדם אבל יש פה 2 דברים חשוב לי להרגיש טוב תהיה אמיתי עם עצמך וב' תחפש את האמת למען האמת אז תדע את האמת

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות בנושא רצון, אהבה, אושר, מרצה, אימון ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר למה באמת אינך מוצא את האמת?

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.