אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרפקציוניזם - האם פרפקציוניזם טוב או רע?

פרפקציוניזם - האם פרפקציוניזם טוב או רע?

* פרפקציוניזם טוב או רע?.

פרפקציוניזם = שלמות האם טוב להיות או להיות לא פרפקציוניסט יש כאלה שסובלים מזה שהם כאלה ויש כאלה אנשים שחושבים שהם לא פרפקציניסטים וטוב להם שהם לא. האם זה טוב להיות כזה או לא? מה שמשנה זה לא הצד שנקטת זה רק אם נקטת אותו עד הסוף אם אתה רוצה להיות פרפקציוניסט אז תהיה עד הסוף. יש כאלה שסובלים שהם לא פרפקציוניסטים הם לא יכולים לעשות דברים בצורה שלמה. לא משנה מה הצד שבחרת צריך לבצע את הצד שנקטת בשלמות כלומר, עד הסוף.

מצד האמת, כל בני האדם בעולם, גם פרפקציוניסטים וגם לא כאלה יש בהם את 2 הצדדים. והסיבה שיש אנשים שהם לא פרפקציוניסטים אדם אומר שהוא רוצה להיות מאושר לכן בגלל שהוא פרפקציוניסט להרגיש טוב הוא לא פרפקציוניסט בדבר אחר זה מהרצון של האדם לחוות דברים בשלמות, היה פעם אדם פרפקציוניסט ונגמל מזה הייתה לו מטרה חשובה ביותר ולכן ויתר על שלמות בתחום אחר. זה רק בגלל פרפקציוניזם כלשהו.

אדם שאומר אני לא מצליח לסיים אף פעם משימה, גם הוא פרפקציוניסט שהוא לא מסיים עד הסוף הוא מרגיש שכפו עליו. אף פעם לא רוצה להרגיש שכפו עליו. יחד עם זאת קיים הצד ההפוך.

אף אחד לא פרפקציוניסט בשלמות כל דבר בעולם יש בו חיסרון והוא בזבוז המשאבים לטובת דבר אחר. אתה אף פעם לעולם לא תוכל להיות פרפקציוניסט בשלמות אדם מתמיד בכך שאינו מתמיד הוא בטוח בכך שלא יצליח. כל אחד פרפקציוניסט בצורה כלשהי אתה רוצה פרפקציוניזם לך עד הסוף. יש דברים שאני פרפקציוניסט ויש דברים שאני לא. שיהיה ברור במה כן ובמה לא כי אם האדם היה בטוח עד הסוף בדבר X אני הולך עד הסוף ובדבר Y אני לא הולך עד הסוף, וגם איפה הקו האדום שלי, אל תזגזג לך על עד הקו האדום עד הסוף ולך עד הסוף על X ועל Y אל תלך עד הסוף והעיקר שיהיה בשלמות.

אם לא תחפש את השלמות בשום דבר גם תהיה מאושר. אם לא היית מחפש שלמות באמת היית חווה שלמות. תמיד קצוות נפגשות ואם כן תהיה פרפקציוניסט עד הסוף בדברים החשובים באמת. במה אפשר לדוגמא? תהיה פרפקציוניסט באושר תביא את עצמך לפרפקציוניזם באושר בשלמות.

אם אתה מרגיש טוב לא משנה לך מה שקורה לך, וע"י שאדם מגיע לפרפקציוניזם בצד מסויים הוא מגיע לשלמות.

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות על פסיכולוגיה, רגשות, סבל, אימון אישי, הרצאות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר פרפקציוניזם - האם פרפקציוניזם טוב או רע?

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.