אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פסוריאזיס ילדים

פסוריאזיס ילדים

מהי פסוריאזיס

פסוריאזיס, הנקראת בעברית ספחת, היא מחלה כרונית לא נעימה, אך לא קטלנית שבה תאי העור מתחלפים בקצב גבוה מאוד, ולכן נגרמים סימנים אדומים על העור. כשלושה אחוזים מהאוכלוסייה לוקים במחלת פסוריאזיס והיא עלולה להתפרץ בכל גיל. פסוריאזיס אינה מדבקת אך לא ברורים לגמרי הגורמים השונים להופעת פסוריאזיס.

מחלת פסוריאזיס ילדים

פסוריאזיס ילדים הינה שכיחה פחות מאשר פסוריאזיס אצל מבוגרים, אך היא קיימת בהחלט. פסוריאזיס ילדים מתבטאת בעיקר על הגפיים והגב (ואז היא נקראת פסוריאזיס טיפתית) או על הקרקפת. גיל התפרצות פסוריאזיס ילדים משתנה, אך לרוב הוא מתרחש אחרי הינקות, אם כי ישנם מקרים של תינוקות עם פסוריאזיס.

פסוריאזיס ילדים השלכות

פסוריאזיס ילדים היא מחלה לא נעימה בעיקר בגלל שהילד נאלץ להתמודד עם השינוי במראה החיצוני. למרות שהנגעים של פסוריאזיס ילדים אינם מדבקים, ילדים אחרים נמנעים ממגע עם הילד והוא עלול לסבול מנידוי חברתי.

כיצד מטופלת פסוריאזיס ילדים

הרפואה המודרנית מציעה מספר אפשרויות טיפול במחלת פסוריאזיס אצל מבוגרים, אך אצל ילדים המצב לא כל כך פשוט, מכיוון שלא כל התרופות המיועדות לטיפול במחלת פסוריאזיס למבוגרים מתאימות לילדים, בעיקר עקב תופעות לוואי לא נעימות ומצטברות.

פסוריאזיס וטיפול הומאופתיה

לשם כך נוצרו טיפולי הומאופתיה עבור פסוריאזיס ילדים. היתרון של טיפולי הומאופתיה לילדים הוא שהם לא מזיקים לילד ואין בהם את תופעות הלוואי הלא נעימות שיש בטיפולים עבור פסוריאזיס ילדים של הרפואה המודרנית. טיפול הומאופתיה במחלת פסוריאזיס מבוסס על חומרים טבעיים בלבד אשר מותאמים באופן אישי לילד על ידי מטפל הומאופתיה, תוך התחשבות הן במחלת פסוריאזיס ממנה הוא סובל והן ברקע הרפואי, הפיזי והנפשי שלו. כך הילד מקבל טיפול מותאם אישית המבוסס אך ורק על חומרים טבעיים שאינם מזיקים לגוף. בנוסף, המהות של כל טיפול הומאופתיה היא דילול מוגבר של החומר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהחומר לא יזיק לילדכם. ברוב המקרים טיפול הומאופתיה עבור פסוריאזיס ילדים משיג תוצאות מהירות מאוד, יותר מאצל מבוגרים, בזכות כוח החיים החזק של הילדים.

אם לילד שלכם יש פסוריאזיס ילדים, אל תתנו לו לסבול ממחלה לא נעימה וממבוכה חברתית. פנו עוד היום להתאמת טיפול הומאופתיה אשר יפטור אותו ממחלת פסוריאזיס במהירות ובלי תופעות לא נעימות.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.