אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מנופאוזה מוקדמת

מנופאוזה מוקדמת

מנופאוזה היא תהליך טבעי המתרחש אצל כל אישה ובמהלכו מפסיק המחזור החודשי והאישה מאבדת את הפוריות שלה. מנופאוזה כאמור היא תהליך טבעי מאוד אך היא כרוכה באי נעימויות פיזיות ונפשיות, כגון גלי חום, ירידה בחשק המיני, שינויים במצב הרוח ועוד. מנופאוזה מתרחשת בדרך כלל בגילאים 45-55 אך במקרים מסוימים מתרחשת מנופאוזה מוקדמת, לפני גיל 40. בדרך כלל מנופאוזה מוקדמת מתרחשת אצל נשים שמעולם לא היו בהריון, או הסובלות מבעיות רפואיות נוספות.

הסימפטומים של מנופאוזה מוקדמת הם אותם סימפטומים של מנופאוזה רגילה, אך הם עשויים לכלול סימפטומים נוספים כגון יובש וגינלי, עוררות יתר של שלפוחית השתן, קשיי שינה ויובש בעיניים.

מנופאוזה מוקדמת – האם וכיצד לטפל

מנופאוזה מוקדמת, כמו מנופאוזה רגילה, היא מצב טבעי ואינה מחלה, לכן אין טיפול המונע מנופאוזה . עם זאת, ניתן למצוא מגוון טיפולי מנופאוזה אשר מאפשרים בקרה על הסימפטומים והקלה על מנופאוזה. בתחום זה רווחים הטיפולים הטבעיים כמו רפואת צמחים, דיקור סיני, טיפול תזונתי וכמובן ההומיאופתיה. הטיפול ההומיאופתי עבור מנופאוזה מוקדמת הוא אידיאלי, מכיוון שהוא מתייחס באופן ישיר לתסמיני המנופאוזה המוקדמת מתוך התייחסות אישית לאישה הסובלת מתסמיני מנופאוזה. המטפל ההומיאופתי מכיר את האישה, לומד מה התסמינים שלה ומה הרקע הרפואי והנפשי שלה. כך יכול המטפל להתאים את הטיפול ההומיאופתי באופן מושלם עבור מקרה מנופאוזה שלפניו. כל אישה היא ייחודית בפני עצמה ולכן התסמינים של מנופאוזה מוקדמת שהיא חווה הם ייחודיים לה. לכן, חשוב להתאים את הטיפול לתסמיני מנופאוזה השונים, כדי לנצל באופן מקסימלי את יכולות הטיפול ההומיאופתי.

טיפול טבעי בתסמיני מנופאוזה

הטיפול ההומיאופתי עבור מנופאוזה מוקדמת הינו טיפול טבעי העושה שימוש בחומרים טבעיים בלבד, כך שאין חשש מחומרים לא טבעיים שלהם תופעות לוואי לא נעימות. הטיפול ההומיאופתי עבור מנופאוזה מותאם לגוף ולמעשה עוזר לו לרפא ולעזור לעצמו. החומרים הטבעים המצויים בתכשירים ההומיאופתיים עבור מנופאוזה מדוללים מאוד ולכן אין בהם סכנה. עם זאת, למרות הדילול הגדול, הם שומרים על הכוח הטיפולי שלהם ומאפשרים לגוף לעשות בהם שימוש ולהפעיל מערכות פנימיות המעודדות ריפוי והקלה על התסמינים של מנופאוזה מוקדמת. לכן זהו טיפול מומלץ לכל אישה הסובלת מתסמיני מנופאוזה אלו.

מנופאוזה | מנופאוזה מוקדמת | תסמיני מנופאוזה


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.