אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב ססגוני וזול לחדר התינוק באמצעות מדבקות קיר

עיצוב ססגוני וזול לחדר התינוק באמצעות מדבקות קיר

אם אתם מחפשים דרך מהירה ושימושית לעיצוב מרשים של חדר התינוק, שפע של אפשרויות עומדות בפניכם, תוכלו לצבוע את הקירות, תוכלו לבנות כוורת נישות באמצעות עבודות גבס ותוכלו כמובן להדביק מדבקות קיר, על כך בכתבה.

מדובר במדבקות שמחירן ההגיוני שווה לכל כיס ובעלות אפקט עיצובי מרשים ביותר, מה גם שברגע תוכלו לשנות ולעדכן את עיצוב החדר פשוט בהסרת המדבקה והדבקת מדבקות קיר עדכניות! עובדת גמישות זו לשינויים הינה חשובה בעיקר לחדרי התינוקות, מאחר והחדר מעוצב בתחילה בצבעים רכים המתאימים לתינוק רך שזה עתה נולד ועם גדילתו של העניין והתפתחותו הקוגניטיבית חל צורך לעדכן את העיצוב לצבעוני יותר ולכזה המכיל דמויות המוכרות לתינוק. מדבקות הקיר בעצם מאפשרות לכם לעצב מחדש את חדרו של הילד ברגעים ספורים ומבלי להיכנס להוצאה כלכלית מופרזת.

סוגי מדבקות קיר לחדר התינוק:

בעיקר כיום כשהטרנד של עיצוב הבית בשיטת "עשה זאת בעצמך" הוא בתנופה, גל אפשרויות זמינות של מדבקות קיר פשוטות להדבקה הציף את השוק. וזאת לעומת הנהוג בעבר, שיטת ציורי יד, צביעת צורות משבלונות ע"ג הקיר, והמשקיעים ביותר שכרו שירותיו של אמן על מנת לצייר ציור קיר מרשים בחדרו של התינוק בעלויות די גבוהות. ללא ספק שיטת עיצוב חדר התינוק באמצעות  מדבקות הקיר הינה פיתרון מעולה לרוב ההורים המעוניינים להכניס צבע וסגנון באיכות גבוהה לחדר התינוק, במחירים סבירים ועם אופציה לשינויים בעתיד הקרוב.

2 סוגי מדבקות הקיר הזמינים לקהל הרחב מגיעים צורות להדבקה בתפזורת או טפטים. שני סוגים אלו מגיעים בצורות גרפיות מדהימות, במגוון צורות וגדלים. ניתן גם להשיג טפטים ברוחב פס על מנת ליצור מעין בורדר מעוצב ע"ג הקיר.

מדבקות הקיר בתפזורת הינן לרוב ניתנות להסרה בקלות, וניתנים למיקום מחדש אם מוקמו מלכתחילה על מקום נקי וחלק (כגון קיר או ריהוט). המדבקות עשויות מחומר הקרוי ויניל -נייר ציפוי איכותי ליציבות גבוהה. למרות שמדבקות אלו קלות להסרה, כדאי מאוד לבדוק מבעוד מועד את משטח הקיר לפני הנחת המדבקה לטווח הארוך.

אם מדובר בגזירות של טפט דקורטיבי להדבקה הסיפור הוא שונה. בשנים האחרונות גזירות להדבקה של טפט דקורטיבי הינן שחקן מרכזי בשוק עיצוב הקירות, אך להבדיל מהטפטים הרגילים מדובר בתהליך הדברה הרבה יותר פשוט- הם לא דורשים מדידה מדויקת ואינם דורשים גזירה עצמאית, אלא רק שימוש פשוט של מים וספוג על מנת ליצור את הדביקות ולאחר מכן להדביק אותם על הקיר, מרצפות, פח הזבל, דלתות כניסה לחדר, ריהוט החדר, נורות וכיו"ב.. כל זאת כראות נפשנו. רק דבר חשוב אחד עלינו לזכור, על מנת להסיר בהצלחה את גזירות הטפט, עלינו להרטיבם לפני הניסיון להסרתם, בל לשכוח כי מדובר במדבקת מים..

מדבקות קיר תוכלו להשיג כיום ברשתות הגדולות של עיצוב הבית בשיטת "עשה זאת בעצמך". או ברכישה דרך אתרי האינטרנט.

בהצלחה!

.

 

 


אודות מחבר המאמר

רן דור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.