אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימר בצפון או דווקא מלונות בצפון?

 

אנשי טבע רבים, ביניהם חוקרים ומדענים, סטודנטים לביולוגיה מכל רחבי הארץ, נוהגים לצאת מידי שנה או במספר תקופות במהלך השנה אל מלונות בנהריה, מלונות בטבריה, מלונות בחיפה, מלונות בצפת, מלונות בקיסריה, או בקיצור אל בתי מלון בצפון או מלונות בצפון במטרה לראות, להריח, לצלם ובעיקר לחקור את הפרחים החדשים שיצאו באותה עונה.

בעונות השנה השונות, עם מזג האוויר המשתנה, משתנים גם המטיילים המגיעים לאזור הצפון ואיתם גם הטבע, נרדם או מתעורר לחיים אחרים, לקראת בואם של אילו. למרות שבואם של אותם אנשים אל אזור הצפון כולל ביקורים רבים, סיורים בצוקים הגבוהים ובעמקים ופעמים גם ניסויים שונים בטבע, נשמרת מנוחתם עד הגיעם אל אחד מכל בתי המלון בצפון אשר בו בחרה הקבוצה או כמות האנשים הפרטיים שהגיעו למקום.

בעצם בחירת מלונות בצפון היא גדולה דייה וכוללת בין השאר מלונות בנהריה, מלונות בטבריה, מלונות בחיפה, מלונות בצפת, מלונות בקיסריה או אולי צימרים בצפון, אלא שכל אחד מן המטיילים, החוקרים ושאר האנשים חובבי הטבע המגיעים לטעום טעמו של הצפון פעם בכמה זמן, בחרו בנח עבורם על פי קרבה אל האזור בו בחרו לטייל או לעיר הקרובה ביותר, בה יהיו מלונות מסודרים יותר.

ישנם עדיין מטיילים רבים, המגיעים לצפון בתקופות שונות התלויות בטבע ועדיין בוחרים להניח ראשם באזורי טבעי, על מנת לחקור ולראות מקרוביו את חיי הלילה בטבע או להרגיש את ההרגשה הכללית הקשורה בטיול כולו. לאילו מלונות בצפון לא יתנו מענה חיובי, אלא חניוני לינה מסודרים או חופים סגורים.

אך אופציה נוספת עומדת לרשות אותם אנשים אשר בחירתם היא לינה בין מלונות בצפון, קיום של אירוע או כנס במקום מסודר אשר מהווה חלק מן הטיול הלימודי, החוויה וכך סיכום הנראה באותה עונה וכן אשר יכול להתרחש בעונה הבאה או לפניה, הקשור בפריחה ועצים בעמקים ובהר, יהיה פשוט יותר כאשר ילמד בחדר מסודר, באותם הרצאות בו מתכנסים כולם ובו יכולים להיערך ניסויים, לצפות בסרטים ועוד שהם חלק משירותיהם של מלונות בצפון.

חוויית השהות לכל אילו המגיעים אל צימר בצפון, היא שונה ומיוחדת יותר גם בשל הנשקף מחלונות המקום, ההרים הגבוהים ומימיה של הכינרת התכולה שווים קפיצה, בעונות השנה הירוקות, אלו שאחרי הגשם בעיקר רק כדי לצבוע את העיניים בצבעי אדום, כחול וירוק.                


אודות מחבר המאמר

הקרב על לב הצרכן: צימר בצפון מול מלונות בצפון.

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.