אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ללכת לרופא שיניים

 

כמה מאיתנו מנסים להתרחק מטיפול שיניים, מביקור אצל רופא השיניים שלנו, למרות שאנו יודעים כי אין דבר יותר חשוב מאשר הבריאות שלנו ובפרט השיניים שלנו. כאב שינים חד הוא דבר מוכר וידוע לכולנו טיפול מהיר בשורשה של בעיה בין אם מדובר בחור קטן ובין אם מדובר בטיפול שורש עמוק, על מנת לשמור על בריאותו של כל חלל הפה והשיניים חשוב לגשת כמה שיותר מוקדם אל רופא השיניים על מנת לטפל בבעיה.

חלק מן הטיפול הבסיסי בו אנו שותפים מעבר לביקור השנתי אצל רופא השיניים הוא הציחצוח הביתי שמומלץ על ידי רופא השיניים היום לעשות כ 3-4 פעמים ביום, בעיקר לאחר אכילת ארוחה מרוכזת, על הציחצוח לעבור את כל דפנות השן, אין צורך להשקיע בצחצוח חזק מידי אך עמוק מספיק ולא פחות מ2 דקות בכל ציחצוח, מעבר לזה ניקוי שיניים יסודי על ידי שיננית הוא המלצה של כל רופא לפחות פעם בחצי שנה. כדי לעודד אנשים רבים יותר להגיע לטיפול מסוג זה בכל תקופה, קופת החולים ממנת בעבורינו טיפול זה כחלק מתשלום חודשי. את שאר הטיפולים, אלו הקשורים בשיקום הפה, הלבנת שיניים ויישור שיניים יעשה רופא השיניים בהתאם לצורך הנראה לו לעין, גיל המטופל ומצבם של השיניים.  

רבים מאיתנו לא מייחסים חשיבות רבה לטיפול בשיניים שלנו, בצורה חפוזה מאוד ובמקרים יוצאי דופן כאשר אנו מגיעים לסף כאב שאין ביכולתינו לסבול, מבלי לבדוק את הדברים היטב אנו ניגשים אל רופא השיניים הקרוב בבקשה שיטפל בנו. רופואת שיניים היא תחום שחשוב לבדוק היטב טרם ניגש לטיפול, חשוב לבדוק כי רופא השיניים אותו אנו מייעדים להיות רופא השיניים הבלעדי שלנו, יש ביכולתו לטפל בנו מתוך התמחות וידע בכלל סוגי הטיפולים הרלוונטים לרפואת שיניים על מנת להיות בטוחים בכל מקרה באשר יהיה.

נסיון עשיר ככל שיהיה לרופא שיניים מעיד על טיב עבודתו ופעולתיו וכן הקליניקה בה עובד. מחירים הם פרמטר נוסף אשר דרכו נוכל לדעת אם מדובר ברופא שיניים מהימן ומומחה בטיפולי שיניים או שמא מדובר בסטאז'ר אשר סיים לימודיו זה עתה ומנסה להרוויח על גבינו את כספו, רב המחירים בעולם רפואת השיניים פר טיפול צריכים להיות זהים. לקוחות, היא אינדיקציה נוספת שלנו לאמת בחירה של רופא השיניים שלנו, במידה וקיימת כמות לקוחות גדולה אשר מטופלים אצלו תקופה ארוכה קיים כאן קשר חיובי ביניהם לבין ביקורם במרפאה, לקחת טלפון של אחד  מהם תמיד מומלץ על מנת לבדוק ולשאול את הדברים הקטנים הנוגעים לרופא השיניים בו תרצו לבחור ואין ביכולתכם לשאול אותו או את המזכירה שלו. 


אודות מחבר המאמר

כמה אפשר לשלם על טיפול שיניים? מסתבר שאפשר לצמצם בתדירות ההגעה

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.