אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול למזרח הרחוק או דר' אמריקה שאחרי הצבא

אחד הדברים שיכולים להיות הכי מעניינים והכי מרתקים אחרי השירות הסדיר, זהו הטיול של אחרי הצבא שמשחרר ולוקח אותך למקומות חדשים לגלות עולם ומלואו.

הרבה חיילים משוחררים נתקלים בבעיה הדי פופולארית לאחר השירות הסדיר, שהיא: לאן לטוס...? לדרום אמריקה או למזרח הרחוק...?

אז בשביל זה מומלץ לדעת איפה אפשר לטייל בכל אחת מהיבשות ובסופו של דבר שתוכל להחליט לאן לטוס ואיך לטוס.

טיסה לתאילנד, להודו ושאר המזרח הרחוק

במידה ואתם מתעניינים בקסם של המזרח הרחוק וברצונכם לראות את העולם שקצת שונה מהעולם הסטנדרטי שאתם רגילים לראות, טיסות לתאילנד, הודו, סין ושאר המזרח הרחוק היא בגדר חובה.

המזרח הרחוק מעניק קסם שלא ניתן לחוות באף מקום אחר, לדוגמא: הטיולים האטרקטיביים שמציע המזרח הם נסיעות בין 7 פלאי עולם כמו לדוגמא הטאג' מאהל בהודו, החומה הסינית בסין ואטרקציות נוספות שפופולאריות מאוד במזרח הרחוק ושאר העולם.

כמובן שבנוסף למראות המרתקים בטיול נושא הנופים וחופי הים שמציעים תאילנד והודו במזרח הוא אחד הדברים הכי מדוברים שיש.

 

כמובן שעם ברצונכם לטוס לדרום אמריקה וההתלבטות היא בין המזרח לבין אמריקה, חשוב מאוד לזכור שבדרום אמריקה לא תוכלו לקבל את חופי הים האקזוטיים שמציעה תאילנד וכמובן שהטיול הוא הרבה יותר סזיפי ובעל קושי מסויים.

הח'ברה שנוסעים לטייל בדרום אמריקה הם בדרך כלל אלו שאוהבים את החיים הקשים או במילה עדינה יותר "טרקים", בין הנופים של ארגנטינה, ברזיל, פרו, בוליביה, פוורגוואי, וונצואלה ושאר מדינות דרום אמריקה הם חלק בלתי נפרד מהחיים מהטיול של דרום אמריקה.

 

אז נכון!

הבחירה היא לא פשוטה ולפעמים היא נהפכת לקשה הרבה יותר, ברגע שמדובר על טיסה עם חברים שלא בדיוק סגורים על עצמם היכן ואיך לטייל בעולם.

העיקר שהטיול הזה יהיה הטיול הכי מהנה שיש.


אודות מחבר המאמר

נשמח עם תבקרו באתרנו נהורה טורס - איתך לאורך כל הדרך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.