אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש משרד עורכי דין מומחה

החיפוש אחר משרד עורכי דין בעידן הנוכחי הוא פשוט יחסית, לאור הטכנולוגיה המתקדמת שזכינו להיות חלק ממנה. חלק מאירועי החיים, מאלצים אותנו להגיש תביעה בבתי המשפט או לחילופין להשיג לעצמינו הגנה על ידי משרד עורכי דין. פעמים אחרות אנו זקוקים לייעוץ משפטי בלבד או לייעוץ משפטי על בסיס יומי או חודשי. כל עורך דין באשר הוא מתמחה בתחום ספציפי כך שעלינו לבחור את משרד עורכי הדין, אשר יכול לסייע לנו בסוגיה אותה עלינו לפתור.

כיצד מבצעים חיפוש של משרד עורכי דין

עורכי דין רבים קיימים במשק הישראלי וכן משרדים המאגדים מספר עורכי דין תחת קורת גג אחת. קיימים משרדים אשר מתמחים בתחום ספציפי אחד בלבד ואילו משרדים אחרים אשר חולשים על מספר תחומים גם יחד. בבואנו לבחור את המשרד הראוי והמיומן שאיתו נעבוד, אל לנו להתבלבל מן הכמות הרבה של המשרדים ושל עורכי הדין המציעים את עזרתם. כמו בכל תחום קיימים עורכי דין אשר מספקים שירות מעולה לעומת משרד עורכי דין אשר רמת השירות והמקצועיות שלהם פחותה.

חשוב שתדעו כי כל עורך דין ילחם על כל לקוח ולעיתים ישנם עורכי דין אשר יבטיחו לכם כל שהם יכולים על מנת לזכות בכספיכם ולזכות בכם כלקוח. חשוב שתקפידו לא להתפתות להבטחות כשהן נראות לכם מוגזמות ותזכרו כי התחרות האגרסיבית היא שגורמת לעיתים לאותו משרד עורכי דין לצאת בהצהרות ובהבטחות שלעיתים מתבררות כהבטחות שווא.

בחירת משרד עורכי דין – כיצד עלינו לבצע זאת

כמו בכל תחום בחיים, גם בחירת משרד עורך דין צריכה להתבצע על סמך המלצות. את ההמלצות יש לקבל אך ורק ממכרים או חברים אשר את המלצותיהם אנו יכולים לאמץ בלב שלם. הקפידו להבחין כי הממליץ הבין והפנים את התחום לו הינכם זקוקים על מנת שלא תבזבזו זמן בבדיקה מיותרת אצל משרד עורך דין שאינו עוסק בתחום הדרוש לכם.

לאחר שקיבלתם המלצות אודות עורך הדין, כדאי להיכנס אל ספר עורכי הדין של הלשכה ולוודא כי עורך דין זה אכן רשום וכי התעודה אותה הוא מחזיק עדיין בתוקף. נתפלא לקרוא שורה זו אך לעיתים קיימים עורכי דין אשר לא חידשו את רישיונם מסיבה זו או אחרת.

לאחר בדיקת הרישיון יש לערוך עם משרד עורך הדין אותו בחרנו שיחה טלפונית עניינית. בשיחת הטלפון הבהירו לבעל המקצוע את הבעיה לשמה אתם פונים אליו. אם עורך הדין עונה בחיוב ומסוגל לטפל בתיקכם, קבעו עימו פגישת יעוץ לא לפני שבררתם מה התשלום שהוא גובה עבור הפגישה. קיימים עורכי דין אשר גובים סכום כסף ואילו אחרים אינם דורשים תשלום עבור ייעוץ ועל מנת שלא יתפסו אתכם עם "המכנסיים למטה", בררו מהו הסכום המדויק שגובה מכם עורך הדין.

לאחר שיחת הטלפון וההתרשמות הכללית שלכם, היכנסו אל הרשת הוירטואלית והקישו את שם עורך הדין איתו תעבדו ובררו מהן תוצאות החיפוש המתגלות לעיניכם ומה הן מספרות אודותיו. לעיתים ישנן המלצות לחיוב או לחלופין ביקורות השוללות משרדי עורכי דין כאלו ואחרים. אל תסתפקו בדף הראשון של תוצאות החיפוש בלבד והמשיכו לדף השני ואף לשלישי אם ישנה אפשרות.

משרד עורכי דין – הכימיה בין הלקוח לעורך הדין

כימיה היא פרמטר חשוב בבחירת עורכי הדין. טיפול מקצועי בתיק על ידי משרד עורכי דין, יצליח רק אם הלקוח גלוי לב ומשתף את עורך דינו בכל הפרטים. אם הכימיה ביניכם ובין בעל משרד עורכי הדין לא תהיה טובה וותרו על שירותיו וחפשו איש מקצוע אחר העוסק בתחום עריכת הדין.


אודות מחבר המאמר

המאמר פורסם על-ידי דפי זהב, אתר בעלי מקצוע ועסקים הגדול והוותיק בישראל. למידע נוסף כנסו לאתר דפי זהב בכתובת www.D.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.