אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשות צהרונים

חופשות צהרונים עם אפטר סקול – כל מה שילדים צריכים

 

אפטר סקול היא חברה אשר מתמחה ומפעילה חופשות צהרונים עבור ילדים. חופשות צהרונים של אפטר סקול שמות את הילד במרכז ומקיפות אותו בעולם שלם מועשר בתכנים ותכניות הדרכה ייחודיות.במסגרת הצהרונים שלנו, הילד מקבל (לצד ההנאה המיידית שבאטרקציות השונות) גם ידע וערכים, ורוכש מיומנויות והרגלים שישמשו אותו לקראת העתיד. חופשות צהרונים באפטר סקול מותאמות על פי גילאים, באופן אישי וממוקד. חופשות צהרונים של אפטר סקול מתאימות לילדים בגילאים 4 ועד 12.

 

חופשות צהרונים עם אפטר סקול – העשרה חינוכית, חברתית וחווייתית

 

חופשות צהרונים שלנו תוכננו ופותחו באופן שיתאים לצרכיו של הילד מכל הבחינות - חופשות צהרונים של אפטר סקול מעשירות את הילדים מבחינה חינוכית באמצעות מגוון חוגים ופעילויות. גם בתחום הלימודים גם מבחינה קולינרית אין סיבה לדאגה, מאחר שבאפטר סקול חופשות צהרונים דואגים לכך שכל הילדים יקבלו ארוחות מזינות וטעימות להפליא. חופשות צהרונים של אפטר סקול מהוות מרכז בילוי חברתי חינוכי וחווייתי עבור הילדים. מעבר להיותן של חופשות צהרונים מסגרת לחינוך משלים הן גם מספקות פנאי איכותי לכל ילד, ופתרון מושלם להורים במהלך החופשות.

 

טובת הילדים במרכז העניינים

 

אפטר סקול משקיעה מחשבה רבה בהפעלת חופשות צהרונים לילדים. זה מתבטא בכל אחד מהצעדים שאנחנו נוקטים להעשרת התכנים ולטובת הילדים. דגש רב מושם על העסקת מדריכים מצטיינים לצוות ההדרכה שלנו. באפטר סקול חופשות צהרונים משקיעים מאמץ ניכר ומחשבה מרובה בבחירת המורים והמדריכים המועסקים על ידנו. כל המורים והמדריכים הינם בעלי הכשרה מקצועית, כל אחד בתחומו, בעלי גישה לילדים וניסיון רב בעבודה עם ילדים.

 

חופשות צהרונים עם אפטר סקול – למה? בגלל הערך המוסף

 

בתור הורים ודאי חשוב לכם לספק לילדיכם חוויה איכותית ומעשירה גם בחופשות – לכן אפטר סקול זו הכתובת שלכם. חופשות צהרונים איתנו חוסכות לכם את ההתלבטות הקיימת בהרשמה לצהרונים. הורים רבים לא יודעים האם לרשום את הילדים למסגרת חופשות צהרונים המשמשות כ"בייביסיטר" או למסגרת המציגה עצמה כחוג. חופשות צהרונים של אפטר סקול כוללות את הכול במקום אחד. במקום שהילדים יכלו את זמנם מול סדרות טלוויזיה או משחקי מחשב במשך החופשה, אנחנו דואגים להם למענה איכותי לשעות הפנאי הכולל: בילוי עם חברים אהובים, ולמידה חווייתית תוך כדי הנאה וקידום כל תלמיד ותלמיד באופן אישי – גם מבחינה חברתית וגם מבחינה לימודית.

 


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.