אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צהרון אפטר סקול

צהרון אפטר סקול – הכי טוב בצהרי היום!

 

בשנים האחרונות שעות העבודה של ההורים הפכו ארוכות וממושכות יותר, בזמן שימי הלימודים של הילדים בבתי ספר ובגנים נותרו באותה מתכונת. הילדים מסיימים את יום הלימודים בגנים העירוניים עד השעה אחת וחצי בצהריים, ומבתי הספר התלמידים שבים הביתה בשעות מוקדמות אף יותר. כך הפכה מסגרת צהרון למושיעה הרשמית של ההורים העובדים.

 

צהרון אפטר סקול – גם חינוכי וגם כיף!

 

לא מעט מההורים העובדים ניצבים בפני שאלה מכרעת וחשובה – "לאיזה צהרון נרשום את הילדים?" מדובר בהתלבטות של ממש, שחשיבותה לא פחותה מההרשמה של הילדים למוסדות החינוך. להורים חשוב שהילדים יקבלו את הכי טוב שאפשר עד שהם ישובו מהעבודה.קיימות כל מיני מסגרות של צהרון, כאשר כל צהרון שם דגש על תחומי עניין אחרים. צהרון פרטי, צהרון משפחתי, צהרון עירוני. הרבה סוגים של צהרונים עם המון הבטחות ומולם שני הורים מבולבלים.... בזמן שצהרון אחד משמש "בייביסיטר" לילדים ושם דגש על בטיחות וארוחה חמה, צהרון אחר מתמקד ביצירת פעילויות עבור הילדים ומשמש כחוג לכל דבר.

 

אז איך יודעים במה לבחור? רוצים גם וגם? עכשיו זה אפשרי!במקום להתלבט בין צהרון עם גישה שמרטפית לבין צהרון עם גישה חווייתית, אפשר לחסוך את כאבי הראש ולרשום את הילדים לצהרון אפטר סקול! תוכניות צהרון אפטר סקול מאושרות ומוכרות על ידי גופי החינוך המרכזיים בישראל, ומעניקות לילדים חוויה מעשירה וכוללת, כדי שילמדו וייהנו בצורה הטובה ביותר, עד שההורים ישובו מהעבודה. צהרון אפטר סקול לא חוסך בשום תחום ודואג לילדים לבטיחות, הכנת שיעורי בית, אטרקציות חדשניות ופעילויות חווייתיות מסוגים שונים, ארוחה טעימה ומזינה והכול בכיף גדול.

 

צהרון אפטר סקול – מפיצים את הבשורה בכל הארץ

 

בשל הביקוש ההולך וגובר למסגרת הייחודית שמציע צהרון אפטר סקול לילדים, אנחנו עובדים על הרחבת הפעילויות לכמה שיותר אזורים, על מנת שכמה שיותר הורים וילדים יוכלו ליהנות מהערך המוסף שמקבלים הילדים במסגרת צהרון אפטר סקול. רשת צהרון אפטר סקול פועלת מזה עשור בלמעלה מ-200 בתי ספר, גני ילדים, צהרונים וקייטנות, ומדריכה מידי שנה עשרות אלפי ילדים.

 

צהרון אפטר סקול – צוות מדריכים מקצועי ומצטיין

 

בראש צהרון אפטר סקול עומד צוות מדריכים מהשורה הראשונה, זאת מאחר שאנחנו יודעים שחשוב לכם בתור הורים שהילדים שלכם יהיו בידיים טובות ובטוחות. לרשותכם עומדת נבחרת של 130 מדריכים מהטובים בארץ. הצטיינותם של המדריכים נבחנת לא רק במישור האקדמי, אלא ובעיקר ביכולות העבודה שלהם עם ילדים. כל המדריכים בעלי ניסיון עשיר בהדרכה בכלל ובהדרכת ילדים בפרט, והם עברו מיונים קפדניים ומחמירים כתנאי קבלה לעבודה.

 

צהרון אפטר סקול – גילאים ושעות פעילות

 

צוות המדריכים של צהרון אפטר סקול מתמחה בהפעלת ילדים בטווח הגילאים 4-12 ומעניק להם את מלוא תשומת הלב והאהבה.צהרון אפטר סקול פועל בימים א' עד ה' משעת סיום הלימודים בגן או בבית הספר ועד השעה 16:00 (אופציה עד 17:00). שעות הללו מובטח לכם כי הילדים שלכם יקבלו את הטוב ביותר!


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.